لایروبی پایین می سی سی پی, مارس بالابر محصول قیمت تا شمال

یک پروژه جدید به لایروبی رودخانه می سی سی پی در نزدیکی خلیج مکزیک می تواند محلی افزایش قیمت ذرت و سویا در مینه سوتا اما زمانی و توسط چه یک بحث مهم است.

این لشکر مهندسان ارتش ایالات متحده اعلام کرد در هفته گذشته آن را اختصاص $85.4 میلیون به تعمیق دهان از رودخانه به 50 فوت را قادر می سازد oceangoing کشتی به بار بیشتر غلات در پایانه های upriver.

که باید درایو کردن هزینه حمل و نقل و آسانسور قیمت آسانسور در غرب ارائه به کشاورزان برای کالا.

این پروژه که می تواند شروع این سقوط خواهد باز 50 فوت کانال از خلیج مکزیک به Vacherie, یک شهر فقط upriver از نیواورلئان. نه از 14 دانه پایانه های صادرات در پایان از رودخانه — از جمله سایت های متعلق به CHS Inc., و شرکت کارگیل — هستند که کشش از رودخانه است.

این CHS مرتل گروو ترمینال جنوبی دانه-بارگذاری تسهیلات در رودخانه. سارا Fakhari مدیر که عملیات گفت: حمل و نقل تنگنا جنوب غربی تصویب در دهان از رودخانه که در آن اقیانوس باری وارد یک کانال و آب است که به طور معمول 47 سر پا, عمیق است. عمق عبور تعیین عمق آب در اسکله برای پایانه های دورتر upriver.

“ما در حال لایروبی به تصویب در حال حاضر — ما در حال لایروبی به 47 سر پا, عمیق,” Fakhari گفت. “ما لازم نیست بیشتر به خاطر پاس نمی تواند رسیدگی بیشتر است.”

با فرض اینکه صادرکنندگان غلات کامل استفاده از عمیق تر کانال های کشتی در حال بارگیری برای صادرات در پایانه قادر خواهد بود به مسافت 2.9 میلیون تن سویا به جای آن از 2.4 میلیون تن 21 درصد افزایش گفت: Mike Steenhoek مدیر سویا حمل و نقل ائتلاف.

هزینه حمل و نقل یک بوشل سویا از خلیج فارس صادرات ترمینال رها می 13 سنت در این سناریو سویا حمل و نقل ائتلاف برآورد در بخش رانندگی و رقابت بیشتر. این گروه پیش بینی شده است که بر اساس اصطلاح برای تفاوت بین قیمت یک کشاورز برای دریافت دانه در محلی آسانسور و ارزش بازار ایجاد شده توسط شیکاگو هیئت بازرگانی — خواهد باریک در سراسر غرب میانه.

آیا CHS تصمیم می گیرد به تعمیق رودخانه در آن ترمینال در پاسخ به عمیق تر کانال به تعیین خواهد شد گفت: جان گریفیث معاون ارشد رئیس جمهور برای جهانی غلات بازاریابی در اینور باغ ارتفاعات مبتنی بر ag غول. صادرکنندگان باید در نظر بگیرید که آیا بنادر در خارج از کشور مقصد می تواند 50 پا پیش نویس گریفیث گفت و رودخانه در عمق نوسان با بارش باران و silting. به عنوان مثال در حال حاضر جنوب غربی تصویب شده است تنها 42 پا عمیق است.

در غرب ایالت مینه سوتا, داگ, Wilson دانه تقسیم مدیر در ویتون-دومنت Co-op در گذشتن از شهرستان بیان برخی از احتیاط در مورد اثرات بالقوه. سویا تولید کنندگان که در بخشی از دولت شده اند ساخته با اساس پس از جنگ تجارت با چین آغاز شده و در سال 2018 است. قطار به شمال غربی اقیانوس آرام بیشتر متوقف حمل دانه برای صادرات به آسیا و آسانسور مجبور به پرداخت خطوط راه آهن برای حمل دانه به یک ترمینال در وحشی جنوب شهرهای دوقلو و یا حتی به سنت لوئیس برای بارگیری بر روی بارج به پایین رودخانه.

“آن را بهبود بخشد اساس به [فروشنده] مثل ما است که می تواند کشتی به وحشی?” ویلسون گفت:. “من نمی دانم که چه تعداد است.”

اساس در گذشتن از شهرستان می تواند باریک به اندازه 40 سنت اگر رودخانه می سی سی پی شد عمیق تر در نزدیکی خلیج فارس سویا حمل و نقل شورای تخمین می زند و مینه سوتا کشاورزان خواهد کسب درآمد اضافی 49 میلیون دلار در هر سال در سویا و حبوبات. این گروه گفت که سویا تولید کنندگان در 31 متحده سالانه را اضافی $461 میلیون در محصول خود را با کاهش هزینه های حمل و نقل.

کسانی که برآورد صدا, خوش بینانه گفت: Kevin شاخ مینه سوتا مبتنی بر تجارت مدیر برای Gavilon یکی از بزرگترین دانه گرداننده در شمال امریکا است.

بیشتر از ظرفیت حمل و نقل کمک خواهد کرد که قیمت نان گفت: اما او مطمئن است حدود 10 تا 15 سنت در هر بوشل سویا. لایروبی خواهد بود مفید به شرکت های حمل و نقل حمل و نقل از نیواورلئان به بازارهای خارج از کشور, او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>