دوبلین, جولای 31, 2020 /PRNewswire/ — به “شرق میانه و آفریقا کارت هدیه دیجیتال (e-Gift Card) و انگیزه کارت اطلاعات بازار و رشد آینده دینامیک (Databook) – اندازه بازار و هوا (2015-2024) – COVID-19 روز رسانی Q2 سال 2020″ گزارش اضافه شده است به ResearchAndMarkets.com’s ارائه شده است.

این ارائه یک همراه ارائه ترکیب 8 گزارش کشور (مصر, اسرائیل, کنیا, نیجریه, عربستان سعودی, آفریقای جنوبی, ترکیه, امارات متحده عربی).

این گزارش فراهم می کند اطلاعات دقیق محور تجزیه و تحلیل دیجیتال کارت هدیه (e-کارت هدیه) و شرکت های بزرگ انگیزه کارت در بازار همراه با رفتار مصرف کننده و خرده فروشی صرف پویایی است. آن را نیز فراهم می کند سطح بالا اندازه بازار و هوا از کل صرف هدیه و کارت های هدیه. این گزارش شامل اطلاعات خام همراه با ساختار داشبورد و نمودار و جداول در تعاملی فرمت اکسل.

این همراه ارائه شامل سطح کشور روند تجزیه و تحلیل در سراسر زیر کارت هدیه و کارت هدیه دیجیتال (e-کارت هدیه) بخش:

  • مجموع هدیه بازار: این گزارش فراهم می کند مشخصات دقیق از کلی صرف هدیه شکسته خرده فروشی و مصرف کننده بخش. برای هر دو خرده فروشی و مصرف کننده بخش های این گزارش فراهم می کند یک شکست از صرف هدیه با محصول دسته (13 قسمت) و بخش خرده فروشی (بخش 7).
  • کارت های هدیه: طراحی اختصاصی از بررسی نتایج این گزارش فراهم می کند سطح بالا تجزیه و تحلیل فرصت ها در هر دو حلقه باز و حلقه بسته اعتباری کارت هدیه, دسته بندی. ارزیابی نوسانات بازار بر اساس نوع مصرف (خرده فروشی و شرکت های بزرگ – SMB اواسط ردیف, شرکت های بزرگ), هدیه مناسبت دیجیتال کارت هدیه و سهم بازار توسط بخش خرده فروشی.
  • کارت هدیه دیجیتال (e-کارت هدیه) تجزیه و تحلیل: فراهم می کند اندازه بازار و هوا به صورت دیجیتال کارت هدیه شکسته خرده فروشی و شرکت های بزرگ خریداران. این همچنین شامل کارت هدیه صرف با مناسبت ها (خرده فروشی – جشنواره ها و ویژه جشن روز نقطه عطف جشن, خود, استفاده, دیگر; شرکت های بزرگ انگیزه کارت – مصرف کننده تشویقی, کارت تشویقی کارمند کارت و فروش/شریک انگیزه کارت). این گزارش همچنین شامل کارت هدیه دیجیتال تصویب توسط شرکت اندازه.
  • مصرف کننده نگرش و رفتار: طراحی اختصاصی از بررسی نتایج این گزارش شناسایی و تفسیر کلیدی kpi ها مربوط به کارت هدیه دیجیتال (e-کارت هدیه) دینامیک از جمله صرف با سن و سطح درآمد. علاوه بر این, آن را فراهم می کند یک مرور کلی از نحوه مصرف کنندگان در حال حاضر با استفاده از کارت های هدیه در سراسر کلیدی بخش خرده فروشی.
  • خرده فروشی صرف: شکسته شدن خرده فروشی صرف در سراسر بخش خرده فروشی (بخش 7) به ارائه دقیق و بینش مصرف کننده رفتار و تغییر پویایی کارت هدیه صرف.
  • سهم بازار توسط خرده فروش: فراهم می کند و سهم بازار از حلقه بسته کارت هدیه توسط کلید خرده فروشان.
  • کانال توزیع و تحلیل: فراهم می کند سهم بازار توسط کانال توزیع – آنلاین vs آفلاین و فروش 1st حزب در مقابل حزب 3rd فروش (فروش از طریق خروجی از دیگر خرده فروشان).

گزارش حوزه

  • در مجموع صرف هدیه
  • کارت هدیه اندازه بازار توسط بخش مصرف کننده
  • کارت هدیه دیجیتال اندازه بازار
  • کارت هدیه صرف با رفتار مصرف کننده و جمعیتی
  • کارت هدیه اندازه بازار توسط kpi ها در سراسر بخشهای مصرف کننده
  • هدیه صرف با دسته بندی محصولات
  • کارت هدیه صرف توسط بخش خرده فروشی
  • کارت هدیه صرف توسط کانال توزیع (تقسیم توسط خرده فروشی و شرکت کنندگان)
  • حلقه بسته کارت هدیه سهم بازار توسط کلید خرده فروشان (به صورت کلی بازار)

دلیل برای خرید

  • در عمق درک کلی کارت هدیه و دیجیتال (e-کارت هدیه) پویایی بازار: درک فرصت های بازار کلید روند و رانندگان در طول پنج سال پیش بینی (2015-2024) برای کارت های هدیه و دیجیتال (e-gift card) در منطقه و سطح کشور.
  • توسعه بازار استراتژی های خاص: شناسایی بخش رشد و هدف خاص و فرصت ها در سراسر بخشهای مصرف کننده و موارد به تدوین دیجیتال خود را (e-کارت هدیه) استراتژی; ارزیابی بازار کلیدی خاص روند و خطرات.
  • دریافت بینش مصرف کننده نگرش و رفتار: درک تغییر نگرش و رفتار مصرف کننده و افزایش ROI. دریافت دقیق و بینش خرده فروشی صرف از طریق کارت های هدیه برای هر دو خرده فروشی و شرکت کنندگان است.
  • دریافت چشم انداز کامل از طریق شش ضروری kpi ها: تعدادی از کارت های در گردش, بار, ارزش, استفاده نشده, ارزش متوسط ارزش خرید میانگین ارزش هر معامله و ارزش معاملات است.
  • کانال توزیع بینش: درک کارت های هدیه فروش دینامیک توسط کانال های آنلاین در مقابل آفلاین و توسط 1st حزب در مقابل حزب 3rd فروش.
  • حلقه بسته کارت هدیه سهم بازار توسط کلید خرده فروشان.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش بازدید https://www.researchandmarkets.com/r/y9jme8

تحقیقات و بازار نیز ارائه می دهد سفارشی خدمات پژوهشی ارائه متمرکز و جامع و متناسب با پژوهش است.


رسانه های تماس:

تحقیقات و بازار
لورا چوبارشد مدیریت
[email protected]

برای E. S. T ساعات اداری تماس بگیرید +1-917-300-0470
برای ایالات متحده/می توانید با تلفن رایگان تماس بگیرید +1-800-526-8630
برای GMT ساعت اداری تماس بگیرید +353-1-416-8900

ایالات متحده فکس: 646-607-1904
فکس (خارج از آمریکا): +353-1-481-1716

منبع تحقیقات و بازار

لینک های مرتبط

http://www.researchandmarkets.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net