خسارت به شرکت های هواپیمایی از ویروس کاهش سرعت می تواند به عنوان بد 2008 رکود صنعت می گوید

Coronavirus شیوع اثر در شرکت های هواپیمایی را تهدید می کند برای تبدیل شدن به عنوان شدید به عنوان ضربه برخورد با رکود اقتصادی ،

در حال حاضر تقاضای سفر انداختن است در سطح جهانی و شرکت های هواپیمایی به شدت کاهش ظرفیت پرواز در حالی که ارائه جدید چشم پوشی به مسافران است.

اگر ویروس گسترش می یابد گسترده تر غوطه در سفر هوایی می تواند مبلغ 113 میلیارد دلار در درآمد از دست رفته برای خطوط هوایی جهان حدود یک پنجم سالانه خود را در مجموع بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) روز پنجشنبه گفت. که در تاریخ همتراز با اثر 2008-09 رکود و بدتر از شیوع سارس در سال 2003.

“این به نوبه خود از وقایع به عنوان یک نتیجه از COVID-19 تقریبا بدون سابقه. در کمی بیش از دو ماه این صنعت چشم انداز در بسیاری از نقاط جهان گرفته اند دراماتیک به نوبه خود برای بدتر” Alexandre de Juniac, IATA ارشد اجرایی در بیانیه ای گفت:.

هواپیمایی سهام کاهش یافته است تقریبا 25% از شیوع آغاز شد و بیش از آنها را در یک شبیه نقطه در بحران سارس که موارد محدود و عمدتا به دلار هنگ کنگ و جنوب چین است.

شرکت ها تحمیل ممنوعیت غیر ضروری سفر کسب و کار برای کارمندان خود و کنفرانس و جلسات در حال لغو و یا به تعویق افتاد.

با شرکت مسافران یک منبع کلیدی از سود خطوط هوایی حمل می شوند برش عملیات و هزینه های.

خطوط هوایی دلتا غالب حامل در مینیاپولیس-سنت پل فرودگاه بین المللی, اتحاد مجددا اخذ ده ها تن از widebody هواپیما به طور معمول این سایت متعلق به مسافت های طولانی پرواز به snowbird مسیرهای مانند MSP به لاس وگاس و MSP به ققنوس.

ماه گذشته هیچ یک از کسانی که مسیرهای حال هر Delta بزرگ widebody هواپیما پرواز آنها. این ماه widebody هواپیما برنامه ریزی شده به نظر می رسد در آن مسیرهای ده ها بار گفت: OAG بریتانیا بر اساس سفر جهانی ارائه دهنده اطلاعات.

هواپیمایی متحده است و کاهش آن پروازهای بین المللی 20 درصد و پروازهای داخلی توسط 10 ٪ در ماه آوریل است. شیکاگو-بر اساس هواپیمایی تصویب استخدام یخ و خواسته کارکنان داوطلب برای مرخصی بدون حقوق.

“این پتانسیل را دارد که بدترین تا کنون حادثه به تاثیر صنعت حمل و نقل هوایی — بزرگتر از سارس بزرگتر از 9/11 — با پتانسیل به معطل در ضریب اطمینان مصرف کننده برای مدتی گفت:” جان گرانت, یک تحلیلگر ارشد OAG. “به این دلیل که 20 سال پیش حجم بازار حمل و نقل هوایی به هیچ وجه نزدیک به عنوان بزرگ به عنوان آن امروز است.”

Coronavirus می تواند به کاهش سفر کسب و کار جهانی توسط $46.6 میلیارد دلار در هر ماه یا 37 درصد از میانگین جهانی هزینه های ماهانه با توجه به نظر سنجی سفر کسب و کار جهانی انجمن.

“پس از سفر شرکت است که قابل ملاحظه ای پایین است و نمی رود به بازیابی برای حداقل یک تا دو ماه انتظار داریم شرکت های هواپیمایی به نظر تنزیل برای جذب داخلی و اوقات فراغت مسافران” نوشت Helane بکر یک تحلیلگر ارشد پژوهش در Cowen تحقیقات حقوق صاحبان سهام, پوشش شرکت های هواپیمایی.

این می تواند به معنای برخی از خوب انتظار می رود قدرت پردازش برای اوقات فراغت مسافران اما در هزینه به حامل. شرکت های هواپیمایی به طور معمول می تواند پوشش هزینه پرواز بین المللی مسیر تنها از طریق فروش طبقه اول و حق بیمه کابین airfares در حالی که کلاس اقتصاد به عنوان یک مرکز سود.

در حالی که اثر شده اند احساس ترین بشدت با شرکت های هواپیمایی و حامل های جهانی با شبکه های گسترده ایالات متحده داخلی شرکت های هواپیمایی نیز به احتمال زیاد نیاز به اصلاح برخی از پروازها در کوتاه مدت گرانت گفت. برای مثال فرکانس بالا مسیرهای خواهد بود تثبیت به کمتر پرواز در هر روز. “این بدان معناست که یک مسافر ممکن است که به یک چهار ساعته اتصال,” او گفت:.

شهرهای دوقلو مبتنی بر خورشید هواپیمایی کشور در حال ورود به آن شلوغ ترین فصل — بهار شکستن. “ما را دیده اند هر قابل توجهی پروازها در ماه مارس گفت:” کیرستن Wenker سخنگوی شرکت هواپیمایی. “ما در حال نظارت بر وضعیت.”

برای تشویق مسافران به ادامه رزرو مسافرت داخلی دلتا ارائه شده است مشتریان توانایی تغییر تمام پرواز رزرو شده در طول ماه مارس بدون تحمیل هزینه. که حرکت چهارشنبه اعلام کرد که علاوه بر سفر چشم پوشی خطوط هوایی صادر کرده است برای تمام پروازهای بین المللی رزرو قبل از آوریل 1.

“دلتا حفظ ارتباط مستمر با مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و سازمان بهداشت جهانی, جهان مهمترین کارشناسان در بیماری های مسری” هواپیمایی گفت. “ما تنظیم برنامه پرواز به مناطق آسیب دیده بخشیده تغییر بسیاری از هزینه ها و در حال کار با مشتریان برای تنظیم برنامه سفر و با استفاده از روابط با دیگر شرکت های هواپیمایی زمانی که مورد نیاز است.”

جهان متصل از طریق سفر هوایی با بیشتر مسافران پروازها در ایالات متحده از کشورهای دیگر از همیشه قبل از اعطای گفت. که نشان دهنده قدرت صنعت حمل و نقل هوایی و افزایش درآمد در سراسر جهان, اما آن را به سمت پایین.

“این می تواند ایجاد شک و تردید در مسافر را داشته باشید که ممکن است وجود دارد یک کروناویروس در معرض مسافر در پرواز من,” او گفت:. “این است که به همان اندازه در مورد اعتماد به نفس و جهانی درک به عنوان هر چیزی است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im