دوبلین, جولای 24, 2020 /PRNewswire/ — این “تاثیر COVID-19 روز جهان در صنعت خودرو 2020” گزارش اضافه شده است به ResearchAndMarkets.com’s ارائه شده است.

هدف از این مطالعه بررسی رشد تاثیر COVID-19 همه گیر در صنعت جهانی خودرو.

مسائل کلیدی خطاب

  • چگونه زمان آشفتگی بازار تاثیر برنامه ریزی کسب و کار?
  • چه حالات فردی بازارهایاروپا, شمال امریکا, APAC, شرق میانهو هند) که من نیاز به آگاه به عنوان واقع بینانه بازار تغییر استراتژی ساخته شده است ؟
  • بهترین شیوه ها و توصیه هایی برای بقای کسب و کار?
  • آیا فرصت های رشد هنوز هم در بازار وجود دارد و اگر چنین است چه هستند و چگونه می تواند سازمان اهرم آنها ؟
  • چه استراتژی کلیدی شرکت کنندگان در بازار در حال حاضر به کارگیری?

این قارچ شیوع کروناویروس در مرکزی چین در شهر ووهان باعث شد سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام اورژانس بهداشت جهانی در اواخر ماه ژانویه است. Coronavirus شیوع فقط در یک بحران بهداشتی; این یک اقتصادی به عنوان به خوبی. اگر همه گیر موجود است تا حد زیادی توسط مارس افت خواسته های مصرف کننده و تولید صنعتی به طور بالقوه می تواند فشار اقتصاد جهانی به رکود اقتصادی در سال 2020 است.

Coronavirus شیوع است به شدت تحت تاثیر صنعت ساخت. Oem ها و تامین کنندگان قطعات هنوز برای بازگشت به ظرفیت تولید است. در نتیجه تاخیر در تحویل ممکن است تاثیر بازار در سطوح مختلف از تعویق افتاد, ماشین مدل جدید, راه اندازی, خرد زنجیره تامین, مالی, تخلیه بنگاههای کوچک و متوسط و ضعیف فروش خودرو در Q1 سال 2020 است. این اثر را بیش از نشت به Q2 نیز با برآورده نشده منظور تحویل به علت فقر و تولید slowdowns. این وضعیت تنظیم شده است به تشدید چالش های متعدد در حال حاضر در مواجهه با صنعت خودرو از جمله سخت تر تولید گازهای گلخانه ای CO2 و استانداردهای بالاتر سرمایه گذاری در فن آوری های جدید. مطالعه میریزد نور بر روی تاثیر این بیماری همه گیر در جهانی نور خودرو تولید جهانی oem ها در سراسر مناطق کلیدی مانند NA, اروپا, APAC, چین و هند در سه سناریو های مختلف.

به عنوان اثر بیماری همه گیر شروع به افول و صنعت شروع به بهبود می یابند oem ها را بررسی گزینه های مختلف به اشکال مصرف کنندگان و جبران افت در فروش. این مطالعه با معاملات تاثیر سراسر مناطق مختلف و بالا جهانی oem ها. نصب عاقلانه تجزیه و تحلیل تاثیر سراسر مناطق مختلف بر اساس فروش و تولید وابستگی همراه با پیش بینی در پست های مختلف-COVID-19 سناریوهای شده اند پوشش داده شده در این مطالعه است.

این مطالعه همچنین پوشش می دهد تاثیر این بیماری همه گیر و فرصت های جدید ایجاد شده در دیگر تحرک عمودی مانند به اشتراک گذاشته تحرک وسایل نقلیه الکتریکی راه حل های اتصال aftermarket و لیزینگ خودرو. این مطالعه بر واحد حمل و نقل و نرخ رشد مختلف در سراسر عمودی همراه با فرصت های مناطق در هر یک از این verticals. شخصی تحرک حالت را قوی گشت. تقاضا برای میکرو تحرک راه حل های خاص را افزایش. میکرو تحرک راه حل آسان برای استفاده و ایده آل در تراکم محیط شهرستان. در این زمان زمینه COVID-19 این یک یا دو جانشین مانند دوچرخه و اسکوتر ارائه سواران کنترل بهتر بر بهداشت و سلامتی. خودروسازان در حال احتمال دارد از این رو برای کشف پتانسیل این بخش به عنوان آنها در تلاش برای تدوین نقشه برای یک پست-کورونا ویروس سناریو.

شرکت های پله به چالش های ایجاد شده توسط شیوع کروناویروس. آنها در حال حمایت از دولت های در حال توسعه و عرضه های مختلف بهداشت و سلامتی راه حل های که پوشش داده شده در این مطالعه به عنوان به خوبی. این بحران عظیم است که رفتن به تغییر چشم انداز برای تولید خودکار در آینده نزدیک به عنوان تمرکز است به احتمال زیاد به تغییر به سمت بهداشت و سلامتی راه حل در وسایل نقلیه.

این مطالعه شامل جامع مبتنی بر سناریو تجزیه و تحلیل محور در جهان کنونی سناریو در صنایع کلیدی مانند خودرو در سراسر بازارهای مختلف برای فعال کردن مشتریان برای زنده ماندن در حال حاضر به رشد در آینده است. در همان زمان ما می دانیم مهم این است که ما پیروان باقی می ماند در بالای خود را به طرح های استراتژیک.

استراتژیک ضرورت

جهانی COVID-19 همه گیر و متعاقب آن رکود اقتصادی مانند رکود اقتصادی جهانی را ترک کرده است دولت و بازار سکندری در بدون جهت هرج و مرج و عدم قطعیت است. در این میان یک کمین رکود جهانی کاتالیز توسط کنترل نشده و گسترش Coronavirus شرکت ها و رهبران همواره سقوط کوتاه از اعلان تصمیم گیری پس از آن از دست رفته فرصت های بالقوه در طول زمان است از اندوه بزرگ. بنابراین جامع مبتنی بر سناریو تجزیه و تحلیل پژوهش محور در جهان کنونی سناریو در صنایع کلیدی مانند خودرو در سراسر بازارهای مختلف برای فعال کردن مشتریان برای زنده ماندن در حال حاضر به رشد در آینده است.

موضوعات کلیدی پوشش داده شده

1. ضربه به صنعت خودرو – خلاصه اجرایی

  • جهانی سالانه نور خودرو تولید سال 2000 تا سال 2025
  • سالانه نور خودرو تولید و فروش سناریو تعریف
  • COVID-19 شیوع تاثیر در بالا 13 نور خودرو بازار (شدید همه گیر)
  • بالا 10 نصب شده گروه – وابستگی نهفته کشور
  • COVID19 شیوع – یک عکس فوری در نصب استراتژی های کاهش ریسک
  • COVID-19 شیوع – نصب کمپین های تبلیغاتی را به مرکز صحنه
  • کلید چالش های پیش روی صنعت خودرو با توجه به COVID-19 شیوع
  • مرگ و میر ماتریس – صنعت خودرو عمودی تاثیر بهبود ماتریس
  • کلید خودرو شاخص – قبل از COVID در مقابل طول – COVID تجزیه و تحلیل
  • تاثیر COVID-19 در راه اندازی شرکت ها
  • کلید استراتژی های کاهش ریسک برای oem ها و نمایندگی ها – جدول زمانی
  • حمایت دولت برای احیای صنعت خودرو

2. تحقیقات دامنه و تقسیم بندی

  • تحقیقات دامنه
  • خودرو تقسیم بندی

3. تغییر کسب و کار و اقتصادی

  • جهانی رشد تولید ناخالص داخلی به شیرجه رفتن به (1.1%) تحت شدیدترین همه گیری سناریو
  • تولید ناخالص داخلی جهان-سه ماهه چهارم تجزیه و تحلیل
  • منطقه ای تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم تجزیه و تحلیل تاثیر برای مناطق کلیدی
  • نفت خام پیش بینی سه ماهه چهارم (قیمت ها به اسلاید $34.8 یا کمتر)
  • لیست کشورهای تحت تاثیر COVID-19-طبقه بندی شده بر اساس شدت
  • Countrywise پاسخ دولت به COVID-19
  • اقتصادی و اقدامات کشور – درآمد گرانت
  • COVID-19 تاثیر بر صنایع – مبارزه بازمانده و پر رونق
  • نیروهای شکل دادن به کسب و کار خودرو اکوسیستم

4. تجزیه و تحلیل تاثیر جهانی نور خودرو تولید

  • 2020 جهانی نور خودرو تولید ماه حکیم هوا
  • 2020 جهانی نور خودرو تولید سه ماهه عاقلانه پیش بینی
  • کلید نصب شده استراتژی های کاهش ریسک های منطقه
  • 2020 جهانی نور خودرو تولید پیش بینی کشور
  • سه سناریو – تولید هوا برای امریکا
  • سه سناریو – تولید هوا برای اروپا
  • سه سناریو – تولید هوا برای Apac
  • سه سناریو – تولید هوا برای چین
  • سه سناریو – تولید هوا برای هند

5. تجزیه و تحلیل تاثیر از تولید کنندگان خودرو

  • جهانی خودرو تولید کننده ارزیابی – قیمت سهم به سمت جنوب
  • قبل از COVID-19 شیوع – oem ها منطقه ای تولید خودرو های توزیع
  • بالا 10 نصب شده گروه – فروش تجزیه و تحلیل تاثیر
  • افزایش جهانی تولید کننده خودرو بدهی
  • جهانی سازنده خودرو تغییر تمرکز به سمت لوازم پزشکی
  • جهانی تولید کننده خودرو COVID ارزیابی اثرات

6. شناسایی فرصت های رشد توسط خودرو عمودی

  • تجزیه و تحلیل تاثیر و شناسایی فرصت های رشد با تحرک عمودی
  • تاثیر COVID-19 شیوع در جهانی مشترک تحرک بازار
  • تاثیر COVID-19 شیوع جهانی خودرو اتصال به خدمات
  • تاثیر COVID-19 شیوع در جهانی Aftermarket
  • تاثیر COVID-19 شیوع در جهانی جدید لیزینگ خودرو در بازار
  • تاثیر COVID-19 شیوع در جهانی خودرو الکتریکی بازار

7. شناسایی فرصت های رشد در وسایل نقلیه الکتریکی

  • جهانی برقی فروش خودرو در ماه – ژانویه 2017 به دسامبر 2021
  • 2020 جهانی برقی فروش خودرو – ماه حکیم هوا
  • COVID-19 تجزیه و تحلیل تاثیر بر فروش خودروهای الکتریکی توسط منطقه
  • جهانی برقی خودرو مدل در دسترس بودن توسط وسیله نقلیه بخش – 2019 و تا سال 2025
  • تاثیر COVID-19 شیوع در وسیله نقلیه الکتریکی مدل راه اندازی
  • تاثیر COVID-19 شیوع در Ev شارژ ایستگاه تاسیسات

8. فرصت های رشد

  • فرصت 1 – Aftermarket
  • فرصت 2 – اتصال
  • فرصت 3 – لیزینگ و اجاره
  • فرصت 4 – دیجیتال خرده فروشی
  • فرصت 5 – تحرک به اشتراک گذاشته

9. Takeaways کلیدی – استراتژی های کاهش ریسک در جاده به بازیابی

  • ماکرو به میکرو تحلیل و استراتژی های کاهش ریسک برای oem ها
  • استراتژی های کاهش ریسک برای oem ها
  • ماکرو به میکرو تحلیل و استراتژی های کاهش ریسک برای نمایندگی مجاز و فروش
  • استراتژی های کاهش ریسک برای نمایندگی مجاز و فروش

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش بازدید https://www.researchandmarkets.com/r/upzoz5

تحقیقات و بازار نیز ارائه می دهد سفارشی خدمات پژوهشی ارائه متمرکز و جامع و متناسب با پژوهش است.


رسانه های تماس:

تحقیقات و بازار
لورا چوبارشد مدیریت
[email protected]

برای E. S. T ساعات اداری تماس بگیرید +1-917-300-0470
برای ایالات متحده/می توانید با تلفن رایگان تماس بگیرید +1-800-526-8630
برای GMT ساعت اداری تماس بگیرید +353-1-416-8900

ایالات متحده فکس: 646-607-1904
فکس (خارج از آمریکا): +353-1-481-1716

منبع تحقیقات و بازار

لینک های مرتبط

http://www.researchandmarkets.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im