بوستون, مارس 24 سال 2020 /PRNewswire/ — شرکت های بزرگ و بانک های سرمایه گذاری (شر) رو به افزایش چالش های که COVID-19 بحران ساخته شده است که حتی بیشتر فشار اساسا باید خود را برای تبدیل—هدف قرار دادن ارزش مشتریان ریختن خرده مقياس خطوط کسب و کار و تبدیل به مشتری محور عملیاتی مدل حالی که مشغول به کار در مجتمع, فرز, تیم—در صورتی که امید به زنده ماندن و دوباره خود را به عنوان قابل توجه همکاران به بانک رشد بیش از دهه های آینده با توجه به یک گزارش جدید توسط گروه مشاوره بوستون (BCG). این گزارش با عنوان بازسازی شرکت های بزرگ و بانک های سرمایه گذاری است که امروز منتشر شد.

گزارش دوم در یک سری راه اندازی شد با این واقعیت جدید برای عمده فروشی و بانک ها در ماه نوامبر سال 2019می گوید که اکثر CIBs اند و نه از بهبود پس از 2007-2009 بحران مالی جهانی. مقررات سخت تر نامطلوب نرخ بهره و سرسختانه هزینه های بالا را ترک کرده اند و بسیاری از موسسات بتواند راه هایی برای صندوق سرمایه گذاری مورد نیاز. در زمانی که مشتریان به دنبال بیشتر نوآورانه ارائه شده و با بازار عوامل استرس زا احتمال زیاد به تشدید—وضعیت تشدید فعلی COVID-19 بحران—CIBs در یک مقطع بحرانی.

“شرکت های بزرگ و سرمایه گذاری بانک ها می توانید به ادامه وضعیت موجود و پژمرده و یا آنها می تواند متعهد به بازسازی آنها چگونه عمل” گفت: Gwenhaël Le Boulayیک پاریس-بر اساس BCG ارشد شریک coauthor از گزارش و رهبر جهانی از شرکت های عمده فروشی بانکی بخش. “ما توصیه می کنیم دومی البته نه تنها به دلیل آن است که مطمئن ترین راه برای زنده ماندن است. CIBs است که اقدامات مناسب را افزایش می دهد بالا-خط درآمد 5 درصد به 10 درصد و بهره وری 10 ٪ به 20٪.”

این گزارش به تشریح شش بحرانی در راه است که در آن تلاش CIBs خود می تواند و بهبود عملکرد—هر دو در کوتاه مدت و در طول دهه بعدی: refocus نمونه کارها و ردپای; قرار دادن مشتری در مرکز مدل; کشف فرصت های همکاری, کار در چند رشته ای برابری طلب تیم; در آغوش دیجیتال و داده; و اولویت بندی پایداری.

Refocus نمونه کارها و رد پای. CIBs که سرسختانه اصرار بر حفظ مجموعه گسترده ای باید اجازه رفتن از مفهوم قدیمی است که انجام این کار را محافظت و تعمیق روابط مشتری به ویژه هنگامی که آن را می آید در هزینه به خطر انداختن رهبری در مناطق و کسب و کار که در آن آنها را به یک “حق را به نفع خود.” موفق ترین CIBs خواهد تمرکز کسب و کار خود را در سه راه: ساده پایه مشتری هرس noncore ارائه محصول و تراز قرار گیرند و تحکیم عامل و پوشش مدل.

قرار دادن مشتری در مرکز مدل. در یک صنعت که در آن مشتری-بانک رابطه یک هسته راننده با موفقیت و سرعت تغییرات تکنولوژیکی مجبور است CIBs به تجدید نظر در راه اجرای آنها بیشتر هم ترازی بین عامل خود را به مدل ها و انتظارات مشتری و نیازهای. برای بسیاری از CIBs عدم هماهنگی مؤثر بین محصول و فروش و سراسر تحویل و توابع خدمات ایجاد کرده است بی ربط تجربه برای مشتریان و کاهش فرصت های رشد برای بانک ها. برای موفقیت در ادامه خواستار محیط CIBs نیاز به سازماندهی مجدد به دو روش: چین محصول و فروش توابع و طراحی مجدد فرآیندهای بر اساس مشتری سفر.

کشف فرصت های همکاری. منطقه ای CIBs صورت رشد رقابت و کالایی دیجیتال کسانی. از آنجا که بومی های دیجیتال به طور کلی سبک تر زیرساخت و کاهش هزینه ها بر اساس آنها می توانید فروش خود را عرضه می کنند در نقطه قیمت جذاب. به جای تلاش برای ضرب و شتم بومی های دیجیتال خود را در بازی های منطقه ای CIBs می توانید انتخاب کردن برای ایجاد شریک اکوسیستم برای پر کردن بحرانی قابلیت و سرویس شکاف در پرتفوی خود را. همکاری های استراتژیک نیز می تواند کمک به CIBs پایین تر خود را در ساختار هزینه.

کار در چند رشته ای برابری طلب تیم است. به منظور ارائه راه حل های جامع منطقه ای CIBs نیاز به حرکت به دور از وضعیت موجود که در آن ارزش نسل فرصت های متمرکز در چند مورد خاص نقش ستاره فروشندگان و معامله گران و یا بالا M&A مقابله مؤلف به عنوان مثال—و نسبت به تیم های چند رشته ای کارکنان با طیف گسترده ای از مهارت ها و دانش و زمینه های. بانک ها که با استفاده از فرز روشها و مشارکتی teaming تولید می تواند تاثیر قابل توجهی را باز کند و ارزش به خصوص در فن آوری خود را سرمایه گذاری. برای مثال با استفاده از فرز روش کار به این نرم افزار و پروژه های یکی از بانک sped تحویل 30% به 50% و افزایش تولید 10 ٪ به 20٪.

در آغوش دیجیتال و داده ها. CIBs می توانید انتخاب کردن یا تبدیل خود هسته سیستم بانکی و یا ایجاد یک مستقل رقیب کسب و کار. هر دو روش tradeoffs. در حالی که ایجاد یک کاملا جدید بانک جذاب, پس از آن اجازه می دهد تا شر را به استفاده از آخرین فن آوری و جلوگیری از میراث مسائل ساختمان جدید بانک انبوه تعهد پیچیده است که می تواند سال به مقیاس. از سوی دیگر CIBs همه به خوبی می دانیم که یک سنتی آن تحول نیز می تواند سال ها طول بکشد و نتایج هنوز هم ممکن است تاخیر مشتری و انتظارات کاربر. در هر صورت هر دو مدل نیاز به CIBs را دقیق و استراتژیک استفاده از داده ها. CIBs نیز باید یاد بگیرند که چگونه به اهرم اطلاعات همراه آن تکمیل زنجیره ارزش—از ضبط داده ها و ذخیره سازی داده محور بینش نسل و پیاده سازی.

اولویت بندی پایداری. BCG تخمین می زند که پایداری-رهبری کسب و کار کمک خواهد کرد حدود $200 میلیارد از نزدیک به 700 میلیارد دلار در بازار جهانی عمده فروشی بانکی درآمد استخر از سال 2019 به سال 2025 است. چالش کلیدی برای بسیاری از CIBs این است تا بدانند چگونه برای ساخت یک موثر استراتژی پایداری برای تصرف این فرصت. برخی از رشد رخ خواهد داد ارگانیک از طریق اعطای وام نمونه کارها. به خار گسترده باقی مانده اما بانک ها باید به توسعه پایداری به رهبری ارزش گزاره است که فراتر از محدود ESG سرمایه گذاری و سبز-باند-محصولات سبک امروز دیده می شود.

“به طور کلی در حالی که اختراع مجدد ممکن است به نظر می رسد مهیب چشم انداز” گفت: Le Boulay, “تجربه ما نشان می دهد که برای بانک ها مایل به ارتکاب به بازده بیشتر را برای کوتاه مدت ناراحتی درگیر است.”

یک کپی از این گزارش می توان دریافت در اینجا.

به ترتیب یک مصاحبه با یکی از نویسندگان, لطفا تماس با اریک Gregoire در +1 617 850 3783 و یا [email protected].

در مورد گروه مشاوره بوستون
گروه مشاوره بوستون همکاران با رهبران کسب و کار و جامعه برای مقابله با مهم ترین چالش ها و ضبط بزرگترین فرصت است. BCG بود پیشگام در استراتژی کسب و کار هنگامی که آن را تاسیس شد و در سال 1963. ما کمک به مشتریان با مجموع تحول الهام بخش پیچیده تغییر سازمان را قادر به رشد ساختمان مزیت رقابتی و رانندگی پایین-خط تاثیر است.

برای موفقیت سازمان باید ترکیب دیجیتال و انسانی و قابلیت های. ما متنوع جهانی تیم را عمیق صنعت و کاربردی تخصص و طیف وسیعی از دیدگاه ها به جرقه تغییر دهید. BCG ارائه راه حل از طریق پیشرو مشاوره مدیریت همراه با طراحی و تکنولوژی شرکت های بزرگ و دیجیتال سرمایه گذاری و هدف کسب و کار. ما در یک کار منحصر به فرد مدل مشارکتی در سراسر شرکت و در تمام سطوح از مشتری, سازمان, تولید نتایج است که اجازه می دهد تا مشتریان ما را به رشد.

منبع گروه مشاوره بوستون (BCG)

لینک های مرتبط

https://www.bcg.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im