دوبلین, Feb. 13, 2020 /PRNewswire/ — به “مکالمه AI تحقیقات بازار گزارش: با جزء استقرار نوع صنعت و تکنولوژی, نرم افزار, چشم انداز جغرافیایی – تجزیه و تحلیل صنعت جهانی و هوا تا سال 2024” گزارش اضافه شده است به ResearchAndMarkets.com’s ارائه شده است.

در سال 2018 مکالمه هوش مصنوعی (AI) بازار تولید 3.2 میلیارد دلار است و پیش بینی برای رسیدن به 15 میلیارد دلار در سال 2024 و پیشرفت در یک 30.2% CAGR در طول 2019-2024.

بازار در حال رشد است با توجه به افزایش تقاضا برای هوش مصنوعی-طراحی, پشتیبانی از مشتری, خدمات, مثبت, بازگشت سرمایه (ROI) برای استقرار شرکت های مکالمه AI راه حل افزایش تعداد ارائه دهندگان راه حل در بازار است. مکالمه AI اشاره به برنامه هوشمند دستیاران مجازی (IVA) هوشمند سلامت صدا پاسخ (تلفن گویا) و chatbots در صنایع مختلف به صورت خودکار در تعامل با مشتری و ایجاد یک شخصی تجربه مشتری.

بر اساس تکنولوژی مکالمه هوش مصنوعی بازار تقسیم خودکار گفتار به رسمیت شناختن زبان طبیعی, پردازش, یادگیری ماشین و دیگران (که شامل شناختی محاسبات بینایی کامپیوتر پردازش تصویر و ویدئو شناخت). در طول دوره پیش بینی های یادگیری ماشین بخش پیش بینی شده است تا شاهد سریعترین رشد است. دلیل این امر این است که مکالمه راه حل های هوش مصنوعی قادر به یادگیری از پاسخ های قبلی به چند نمایش داده شد با کمک این فناوری که بیشتر باعث افزایش توانایی دستگاه در پاسخ دادن به سوالات.

از نظر نرم افزار مکالمه هوش مصنوعی بازار است که طبقه بندی به onboarding و تعهد کارکنان برندینگ و تبلیغات, پشتیبانی از مشتری, مشتری تعامل و حفظ و دستیار شخصی. این دستیار شخصی دسته پیش بینی شده است به رشد در سریعترین CAGR از 31 درصد در طی دوره پیش بینی. دلیل این است که از مکالمه هوش مصنوعی راه حل های مانند IVA و chatbots که عمل به عنوان یک دستیار شخصی و قادر به کنترل یک برنامه ریزی و سازماندهی اجتماعی و جلسات کسب و کار از طرف فرد است. این تکنولوژی بیشتر منتقل چنین جزئیات به فرد از طریق صفحه وب تقویم و صندوق.

موضوعات کلیدی پوشش داده شده

فصل 1. پيشينه پژوهش
1.1 اهداف تحقیق
1.2 تعریف بازار
1.3 تحقیقات دامنه
1.3.1 تقسیم بندی بازار توسط کامپوننت
1.3.2 تقسیم بندی بازار با استقرار
1.3.3 تقسیم بندی بازار بر اساس نوع
1.3.4 تقسیم بندی بازار صنعت
1.3.5 تقسیم بندی بازار تکنولوژی
1.3.6 تقسیم بندی بازار توسط نرم افزار
1.3.7 تقسیم بندی بازار های منطقه
1.3.8 تجزیه و تحلیل دوره
1.3.9 بازار گزارش داده واحد
1.3.9.1 ارزش
1.4 ذینفعان کلیدی

فصل 2. روش تحقیق

فصل 3. خلاصه اجرایی

فصل 4. مقدمه
4.1 تعریف بخش های بازار
4.1.1 توسط کامپوننت
4.1.1.1 پلت فرم
4.1.1.2 خدمات
4.1.1.2.1 پشتیبانی و تعمیر و نگهداری
4.1.1.2.2 آموزش و مشاوره
4.1.1.2.3 یکپارچه سازی سیستم
4.1.2 با استقرار
4.1.2.1 ابر
4.1.2.2 در-محل
4.1.3 توسط نوع
4.1.3.1 Chatbot
4.1.3.2 IVA
4.1.3.3 هوشمند سیستم تلفن گویا
4.1.4 توسط صنعت
4.1.4.1 BFSI
4.1.4.2 خرده فروشی و e-commerce
4.1.4.3 بهداشت و درمان
4.1.4.4 مهمان نوازی
4.1.4.5 مخابرات
4.1.4.6 رسانه و سرگرمی
4.1.4.7 دیگران
4.1.5 توسط فن آوری
4.1.5.1 ان
4.1.5.2 یادگیری ماشین
4.1.5.3 عصر
4.1.5.4 دیگران
4.1.6 توسط نرم افزار
4.1.6.1 پشتیبانی از مشتری
4.1.6.2 دستیار شخصی
4.1.6.3 برندسازی و تبلیغات
4.1.6.4 تعامل مشتری و حفظ و نگهداری
4.1.6.5 Onboarding و تعهد کارکنان
4.2 زنجیره ارزش و تحلیل
4.3 پویایی بازار
4.3.1 روند
4.3.1.1 افزایش تصویب راه حل های هوش مصنوعی در خدمات به مشتریان برنامه های کاربردی
4.3.1.2 افزایش اجرای Chatbots و IVAs برای بهداشت و درمان برنامه های کاربردی
4.3.2 رانندگان
4.3.2.1 افزایش تعداد ارائه دهندگان راه حل
4.3.2.2 رشد تقاضا برای هوش مصنوعی-طراحی, پشتیبانی از مشتری, و خدمات
4.3.2.3 مثبت بازگشت سرمایه (ROI) برای استقرار شرکت های مکالمه راه حل های هوش مصنوعی
4.3.2.4 تجزیه و تحلیل تاثیر از رانندگان در پیش بینی بازار
4.3.3 محدودیت
4.3.3.1 بالا استقرار هزینه AI Chatbots مانع تصویب خود را در شرکت های کوچک و متوسط (SMEs)
4.3.3.2 کم دقت AI Chatbots در دست زدن به مشتری نمایش داده شد
4.3.3.3 تاثیر تجزیه و تحلیل محدودیت در پیش بینی بازار
فرصت های 4.3.4
4.3.4.1 استفاده از مکالمه AI Chatbots برای بهبود تعامل مشتری
4.3.4.2 ادغام مکالمه AI Chatbots برای حفظ و نگهداری کارکنان و نامزدی
4.4 پورتر پنج نیروهای تجزیه و تحلیل

فصل 5. اندازه بازار جهانی و هوا
5.1 توسط کامپوننت
5.1.1 خدمات بر اساس نوع
5.2 با استقرار
5.3 توسط نوع
5.4 صنعت
5.5 تکنولوژی
5.6 توسط نرم افزار
5.7 توسط منطقه

فصل 6. آمریکای شمالی در اندازه بازار و هوا

فصل 7. اروپا و اندازه بازار و هوا

فصل 8. APAC اندازه بازار و هوا

فصل 9. MEA اندازه بازار و هوا

فصل 10. LATAM اندازه بازار و هوا

فصل 11. چشم انداز رقابتی
11.1 لیست بازیکنان کلیدی خود را ارائه
11.2 تجزیه و تحلیل رقابتی از بازیکنان کلیدی
11.3 رقابتی الگوبرداری از بازیکنان کلیدی
11.4 فعالیت های اخیر از بازیکنان کلیدی
11.5 استراتژیک تحولات از بازیکنان کلیدی
11.5.1 راه اندازی محصول
11.5.2 مشارکت
11.5.3 ترکیب و ادغام
11.5.4 مشتری برنده
11.5.5 دیگر تحولات

فصل 12. شرکت پروفیل
12.1 کسب و کار بین المللی ماشین آلات (IBM) شرکت
12.1.1 کسب و کار بررسی اجمالی
12.1.2 ارائه محصول و خدمات
12.1.3 کلید مالی خلاصه
12.2 Nuance Communications Inc.
12.3 Conversica Inc.
12.4 Haptik Inc.
12.5 Amazon Web Services Inc.
12.6 Microsoft Corporation
12.7 SAP SE
12.8 Oracle Corporation
12.9 گوگل, LLC
12.10 Baidu, Inc.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش بازدید https://www.researchandmarkets.com/r/qeaz3c

تحقیقات و بازار نیز ارائه می دهد سفارشی خدمات پژوهشی ارائه متمرکز و جامع و متناسب با پژوهش است.

رسانه های تماس:

تحقیقات و بازار
لورا چوبارشد مدیریت
press@researchandmarkets.com

برای E. S. T ساعات اداری تماس بگیرید +1-917-300-0470
برای ایالات متحده/می توانید با تلفن رایگان تماس بگیرید +1-800-526-8630
برای GMT ساعت اداری تماس بگیرید +353-1-416-8900

ایالات متحده فکس: 646-607-1907
فکس (خارج از آمریکا): +353-1-481-1716

منبع تحقیقات و بازار

لینک های مرتبط

http://www.researchandmarkets.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su