پاک کردن کانال هوای مشتعل جدید خودرو بازیابی منابع خوشه فروشنده نام تجاری فروش 15%

همکاری با IHS Markit (NYSE: INFO) یک رهبر جهانی در بحرانی اطلاعات تجزیه و تحلیل و راه حل های CCO تکامل یافته آن تخصیص ابزار RADARProof® بنابراین فروشندگان خودرو می تواند در صندلی راننده در طول ارتجاعی و فراتر از آن به ببینید که چگونه خود را آه مبارزات انتخاباتی آگهی تحویل فروش. این RADARProof® نوآوری است که این کشور برای اولین بار ad tech راه حل برای ایجاد ارتباط بین فروش خودرو و مصرف کننده قرار گرفتن در معرض آه تبلیغات.

به عنوان متحده شروع بازگشایی و مصرف کنندگان را یک بار دیگر RADARProof® می تواند کلیدی است که شتاب صنعت خودرو را دوباره بجای اول برگشتن. با توجه به <url> با توجه به coronavirus نگرانی بیشتر مردم انتظار می رود خود را برای خرید اتومبیل و تکیه کمتر بر دیگر حمل و نقل جایگزین برای بازگشتن به طور فزاینده ای رقابتی بازار در سراسر بخش خودرو.

جدید RADARProof® اسناد قابلیت های در دسترس در همه CCO بازارهای کشور اجازه می دهد تا نمایندگی مجاز و فروش خودرو به استفاده از OOH در یک اندازه گیری از راه فروش درایو برای هر دو جدید و پیش متعلق به وسایل نقلیه است. در اخیر آزمون مطالعه شامل عمده خودرو با نام تجاری در چهار بازارهای CCO را RADARProof® یکپارچه پولک تقاضا سیگنال توسط IHS Markit ساخته شده از جدید کامل و با استفاده از وسیله نقلیه معاملات در ایالات متحده آمریکا

این مطالعه در مقایسه با نمونه ای از مصرف کنندگان در معرض و در معرض آه تبلیغات تولید شده است که نتایج زیر:

  • کمپین سوار به طور کلی 169% آسانسور در ملاقات به آگهی خودرو نام تجاری نمایندگی

و بر اساس استفاده از پولک تقاضا سیگنال های این کمپین منجر به:

  • آگهی های تجاری به دست آورد 15 درصد افزایش در ثبت خودرو و
  • آگهی مدل ماشین دست آورد 5 درصد افزایش در ثبت خودرو هنگام مقایسه در معرض و unexposed گروه های مصرف کننده.

“RADARProof®‘s جدید ادغام پولک تقاضا سیگنال فراهم می کند یک شات از قرن 21 اسب بخار به خودرو بازاریابی در یک محوری زمان به عنوان ملت ما آغاز می شود که بهبود اقتصادی از COVID گفت:” دن لوی, EVP & CMO CCO. “با صنعت خودرو شروع به دوباره بجای اول برگشتن در سراسر کشور, رادار مجموعه آگهی می توانید راه حل های خودکار به تبلیغ و تقویت آنها باید برای به دست آوردن فروش و کشش. برای اولین بار ما می تواند قابل اعتماد نشان دادن به فروشندگان خودرو به ارزش واقعی و تاثیر خود را آه مبارزات از طریق هر دو دیجیتال آه و سنتی چاپ تابلوهای تبلیغاتی-و نه فقط از نظر آگاهی و بازدید از نمایندگی مجاز و فروش خودرو اما در رانندگی فروش واقعی. که واقعی ROI برای هر خودرو تبلیغ است.”

“این برنامه نشان می دهد یک گام مهم رو به جلو برای خارج از خانه تبلیغات اضافه کردن یک عنصر پویا به لحاظ تاریخی استاتیک متوسط” گفت: جو Kyriakozaمعاون رئیس جمهور و مدیر کل, خودرو, خدمات بازاریابی در IHS Markit. “اندازه گیری با استفاده از پولک و تقاضا کمک می کند تا سیگنال های صنعت حرکت به دور از تاریخی پروکسی برای ارزیابی فروش واقعی فعالیت است.”

CCO را RADARProof® ارائه می دهد انواع مختلفی از اسناد راه حل برای کمک به تبلیغ کنندگان ارزیابی آه تاثیر بر روی طیف وسیعی از منحصر به فرد اهداف بازاریابی از جمله خرده فروشی ملاقات با نام تجاری میل تلویزیون لحن و موبایل دانلود برنامه. کار با بهترین در کلاس همکاران RADARProof® اهرم جمع و ناشناخته خواهد ماند و محل های تلفن همراه داده ها برای درک چگونگی نگرش مصرف کننده و رفتار را تحت تاثیر قرار بعد از دیدن یک آه آگهی. اقدامات در معرض و unexposed مخاطبان نسبت به تعیین یک کمپین نفوذ و اثربخشی.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد RADARProof® و نظر این و دیگر مطالعات موردی بازدید https://clearchanneloutdoor.com/radar.

*مطالعه راه اندازی شده توسط OAAA و انجام شده توسط OnDevice پژوهش از 22 مه تا ژوئن 1, شامل 1000 حاضر بررسی پاسخ دهندگان سنین 18+, همسان ملی به نمایندگی برای سن و جنس است.

در مورد پاک کردن کانال هوای آزاد, Holdings, Inc.
پاک کردن کانال هوای آزاد, Holdings, Inc. (NYSE: CCO) یکی از بزرگترین شرکت های تبلیغاتی با یک نمونه کارها متنوع از حدود 570,000 چاپ و دیجیتال نمایش در 32 کشور در سراسر آسیا, اروپا, امریکا لاتین و آمریکای شمالیرسیدن به میلیون ها نفر از مردم ماهانه. رشد پلت فرم های دیجیتال شامل بیش از 16000 دیجیتال نمایش در بازارهای بین المللی و بیش از 1,900 دیجیتال نمایش می دهد (به استثنای فرودگاه) از جمله بیش از 1,400 تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال در ایالات متحده آمریکا

متشکل از دو بخش کسب و کار – پاک کردن کانال هوای آمریکا (CCOA) آمریکا و کارائیب بخش کسب و کار و پاک کردن کانال های بین المللی (CCI) پوشش بازار در آسیا, اروپا و امریکا لاتین – CCO استخدام حدود 5,900 مردم در سطح جهان است. اطلاعات بیشتر در دسترس است investor.clearchannel.com, clearchanneloutdoor.com و clearchannelinternational.com.

Follow & Like: LinkedIn, Twitter, Instagram, Facebook, وبلاگ

منبع nicollet,

لینک های مرتبط

http://www.clearchanneloutdoor.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de