گوانگژو چین, مارس 20, 2020 /PRNewswire/ — زیر سه ماه از همه گیر و قرنطینه چین به تازگی اعلام کرد هیچ مورد جدید از COVID-19. ما در ضمن فقط گرد هفته یکی از این بیماری همه گیر به عنوان خصوصی و عمومی بدن دست و پنجه نرم کردن با چگونه پاسخ می دهند. امروز پیشرو بازی پخش زنده پلت فرم Huya سهام راهنمایی بر اساس تجربه خود در چین برای شرکت های ایالات متحده شروع به پیاده سازی سیاست همه گیر.

Huya ویروس شیوع استراتژی شامل:

  • اجرای فوری اقدامات احتیاطی در بیش از مقررات دولت از جمله ارائه ماسک برای هر کارمند. این پشتیبانی از تلاش برای محدود کردن گسترش ویروس جسمی و افزایش آگاهی های داخلی با توجه به جدیت با آن شرکت با نزدیک شدن به این بیماری همه گیر. این نیز کارکنان افزایش اعتماد در طول زمان دشوار است.
  • به شدت توصیه کارکنان محدود کردن سفر و حتی در طول سال نو چینی – محبوب مسافرتی تعطیلات. این پیشنهاد محدود کارکنان قرار گرفتن در معرض ممکن است infectees و پشتیبانی دولت حکم به محدود کردن عفونت و آلودگی.
  • بسته شدن دفتر به طور کامل در اوج دو هفته از وقوع. زمانی که کار از سر گرفته Huya بلافاصله اجرا کار انعطاف پذیر-از-خانه سیاست و مبهوت کار برنامه به “اوج تغییر” کاری از شنبه تا پنج شنبه به جای پنج شنبه-جمعه. ترکیب این تلاش ها محدود سرایت خطر برای کارکنان و کاهش فشار بر سیستم حمل و نقل عمومی.
  • اهدای 10 میلیون RMB به سمت آموزش عمومی در مورد کوروناویروس پیشگیری و تشویق رسانههای و استعداد همکاران سازمان برای کمک به عنوان به خوبی. این نرم افزار رایگان خدمات شامل آموزش آنلاین پخش آنلاين coronavirus پیشگیری, موسسه خیریه موسیقی را نشان می دهد برای حمایت از تلاش های امداد رسانی و خدمات جریان برای موسسات آموزشی.
  • اعمال نفوذ Huya پلت فرم و روابط با سازندگان محتوا برای انجام امداد رسانی عمومی و ارائه درآمد برای سازندگان. این کمک به کاهش بار مالی از قرنطینه در Huya شبکه از سازندگان محتوا و تولید دقیق اطلاعاتی مواد برای حفظ عمومی به طور گسترده اطلاع داد.

“هنگامی که ما آگاه شد از شیوع ما بلافاصله اجرا اقدامات احتیاطی برای محافظت از کارکنان و افزایش خدمات خود به کاربران جریان از خانه گفت: Huya مدیر عامل Rongjie دونگ. “به عنوان یک نتیجه به امروز هیچ یک از کارکنان ما آلوده شده اند. با به اشتراک گذاشتن این مراحل را ما در زمان به منظور بالا بردن سطح آگاهی های عمومی در حمایت از تلاش های امدادی و محدود کردن گسترش ویروس ما امیدواریم که به ارائه یک معیار برای دیگر شرکت های واقع در کشورهای در حال تجربه یک مرحله قبل از این بیماری همه گیر. پیام ما این است که یک همبستگی; با حمایت از سازندگان محتوا, آموزش کاربران و حفاظت از کارکنان خود را به شما خواهد شد با موفقیت خروج از این بحران است.”

در مورد Huya

HUYA Inc. پیشرو در بازی پخش زنده پلت فرم در چین با یک بزرگ و فعال بازی پخش زنده جامعه است. این شرکت همکاری با e-ورزشی سازمان دهندگان این رویداد و همچنین به عنوان عمده بازی توسعه دهندگان و ناشران و توسعه e-sports live streaming به عنوان یکی از محبوب ترین محتوای ژانرهای بر روی پلت فرم آن است. این شرکت با ایجاد یک درگیر تعاملی و همهجانبه جامعه برای علاقه مندان به بازی از چین نسل جوان. ساختمان در موفقیت خود را در بازی زندگی می کنند جریان Huya نیز تمدید محتوای آن به دیگر سرگرمی مطالب ژانرهای. Huya باز پلت فرم همچنین توابع به عنوان یک بازار برای پخش و استعداد سازمان به جمع و از نزدیک همکاری با شرکت.

منبع HUYA Inc.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de