چندلر ساکنان تماس بگیرید برای اطلاعات بیشتر گزینه های حمل و نقل. اما راه آهن در این شهر ،

چندلر ساکن جودی کوپر همیشه نمی خواهید به درایو.

کوپر 61 مورد استفاده برای راه رفتن به فروشگاه مواد غذایی محلی قبل از آن بسته شده در سال گذشته و او طول می کشد اتوبوس به ققنوس برای قرار ملاقات. اما حمل و نقل عمومی همیشه نمی توانید از او که در آن او نیاز به رفتن.

گاهی اتوبوس رها نمی کند و او را به اندازه کافی نزدیک به مقصد خود را به طوری که او باعث می شود بقیه از سفر ، اتوبوس رفتن نیست و در همه به بخش هایی از جنوب چندلر که در آن دوستان خود زندگی می کنند.

کوپر گفت: او می خواهم به حمل و نقل عمومی به جنوب چندلر اگر آن را یک گزینه است. دوستان او که در منطقه زندگی می کنند — برخی از درایو نیست — همچنین می تواند به نفع از گسترش حمل و نقل گزینه های برای رسیدن به پزشکی و دیگر ملاقات او گفت:.

“که ایده آل خواهد بود,” او گفت:.

چندلر ساکنان خواستار قوی تر سیستم حمل و نقل عمومی است که متصل به ساکنان اشتغال دالان, سرگرمی, مناطق و شهرهای اطراف آن.

یک بازرسی و نگهداری شهر برنامه ریزی حمل و نقل می تواند انجام درست آن.

این چندلر شورای شهر به تازگی تایید یک به روز رسانی برای حمل و نقل آن طرح جامع یک سند که راهنمای برنامه ریزی حمل و نقل در سراسر شهر بیش از 20 سال آینده.

تجدید نظر طرح اماکن تاکید بیشتر بر حمل و نقل عمومی و بهبود تماس های اضافی برای مسیرهای اتوبوس, گسترش ساعت های عامل جدید و گزینه های حمل و نقل مانند یک محله سیرکولاتور. جاده پیشرفت و افزود دوچرخه و عابر پیاده زیرساخت نیز توصیه می شود.

برآورد هزینه مجموع بیش از 1 میلیارد دلار – نزدیک به 200 میلیون دلار به صورت پیشنهادی حمل و نقل عمومی و پروژه های تنهایی و نه از جمله هر گونه آینده گزینه های راه آهن و شهر هنوز شناسایی یک منبع مالی برای بسیاری از توصیه های. هر پروژه را به عقب آمدن برای تصویب به شورای شهر و یا خواهد بود بودجه به عنوان بخشی از بودجه سرمایه است.

معلوم نیست چگونه ممکن است رکود در آورده با افزایش نگرانی ها در ارتباط با کروناویروس جدید می تواند تاثیر ساخت و ساز در هر یک از پروژه ها.

مسیرهای اتوبوس محله مروج

یک 2019 نیازهای جامعه ارزیابی یافت که حمل و نقل یکی از ساکنان’ top نگرانی. ساکنان احساس عدم حمل و نقل گزینه های یک مانع برای گرفتن خدمات مانند مراقبت های پزشکی و یا مسکن شهر-بودجه پژوهش در بر داشت.

ساکنان به نام بیشتر برای مسیرهای اتوبوس گسترش دره نور سیستم راه آهن به چندلر و گسترش حمل و نقل رایگان برای سالمندان است.

حمل و نقل بررسی در این شهرستان انجام شده در سال گذشته به عنوان بخشی از به روز رسانی نشان داد که 92 درصد از بیش از 1 ، 000 ساکنان که در پاسخ به استفاده از وسایل نقلیه شخصی خود را به عنوان حالت اصلی حمل و نقل امروز اما 18 درصد از پاسخ دهندگان گفت: حمل و نقل عمومی خواهد بود به احتمال زیاد خود را به حالت اصلی حمل و نقل در 20 سال آینده.

چهل و چهار درصد از پاسخ دهندگان گفت: این شهرستان باید سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی و نزدیک به 50 شرکت کنندگان در ورودی نشست با اشاره به ظرفیت بالا حمل و نقل مانند نور راه آهن و تراموا و یا اتوبوس حمل و نقل سریع به عنوان یک مطلوب خدمات حمل و نقل در این شهر است.

به روز شده در طرح جامع با تمرکز بر گسترش مسیرهای اتوبوس و اتصال محله به امکانات رفاهی.

در میان طرح های پیشنهادی بیش از 20 سال آینده عبارتند از:

  • گسترش اتوبوس ساعت و مسیرهای جدید از جمله اضافی اکسپرس اتوبوس مسیرهای اتصال چندلر به مرکز شهر تمپه که در آن وجود دارد نور راه آهن متوقف می شود و دانشگاه ایالتی آریزونا است.
  • جدید منطقه ای, اتوبوس, مسیر, همراه ملکه کریک جاده ها است.
  • خلبانی و پیاده سازی انعطاف پذیر حمل و نقل خدمات مشابه به یک محله سیرکولاتور که اتصال محله به محلی استخدام مراکز چندلر-گیلبرت کالج محلی مقصد مانند چندلر مد مرکز و دیگر مسیرهای اتوبوس و منطقه ای خدمات حمل و نقل. این شهر هنوز هم باید تعیین چه نوع از وسیله نقلیه استفاده کنید و چه نوع از خدمات این که آیا یک مسیر ثابت و یا بر روی تقاضا سواری خواهد بود ارائه شده است.
  • اول مایل و آخرین مایل برنامه یارانه در جنوب چندلر که ارائه ساکنان جنوب حلقه 202 با تخفیف سواری احتمالا از طریق یک rideshare خدمات به نزدیکترین ثابت-مسیر حمل و نقل متوقف شود.
  • ساخت و ساز از شمال چندلر پارک سوار و مرکز شهر چندلر مرکز ترانزیت.

این طرح همچنین شامل یک پیشنهاد برای ایجاد تحرک هاب که در آن ساکنان می توانید دسترسی به حالت های مختلف حمل و نقل مانند حمل و نقل عمومی rideshare و اسکوتر قفل دوچرخه خود را و شارژ اتومبیل های برقی در یک محل.

در علاوه بر این به بهبود حمل و نقل این شهر نیز قصد دارد به گسترش جاده ها و ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری و بهتر اهرم فن آوری های مانند وسایل نقلیه خودمختار و rideshare گزینه های برای کمک به ساکنان اطراف.

نور راه آهن در چندلر ،

این شهر شناور ساخت یک سیستم راه آهن نور در گذشته اما این ایده مورد انتقاد قرار گرفته توسط برخی از رهبران کسب و کار و نمایندگان مجلس بر این باور است که می تواند پر هزینه تاثیر منفی کسب و کار در طول مسیر و استفاده قرارگرفته است.

مقامات شهر می گویند آنها به طور کامل حاکم کردن راه آهن نور اگر آن را حس می کند در آینده است.

شهر و دره مترو این منطقه را منطقه ای حمل و نقل عمومی آژانس در ادامه به بررسی پتانسیل بالا و ظرفیت دالان حمل و نقل.

اما مقامات شهرستان نیست اولویت آن است.

به جای این شهرستان است که با تمرکز بر چگونه فن آوری های جدید مانند سوار-نقطه خدمات و خودمختار وسایل نقلیه می تواند کمک به ساکنان از خانه های خود به شغل و سرگرمی, هاب.

و آنها امیدوار بود و در خط مقدم حمل و نقل انقلاب نیز چندین شرکت از جمله Waymo حال بارگذاری و اینتل در حال آزمایش خودروهای در شهرستان.

“به عنوان یک جامعه از نوآوری چندلر است که به دنبال راه های خلاقانه برای حرکت ساکنان پایدار,” عضو شورای علامت استوارت گفت. “ما می تواند این کارشناس در مورد چگونگی این کار را به صورت متوسط رفت و آمد.”

استوارت گفت که او خواهد بود به دنبال در گزینه های راه آهن که پایین آمده بزرگراه به اشتغال دالان مانند قیمت جاده راهرو و یا در امتداد حلقه 202 به منطقه اطراف چندلر فرودگاه شهری. اما او گفت که او را علاقه مند به داشتن راه آهن نور در این شهر راه های شریانی.

“اخلال در محله های ما و کسب و کار است و نه چیزی است که من را حمایت,” او گفت:.

عضو شورای جرمی McClymonds گفت: راه آهن نور منسوخ شده است و وجود دارد ارزان تر و موثر راه برای حرکت مردم بود و بر روی تقاضا خدمات. یک ناوگان کوچک از مستقل وانت یا شاتل همچنین می تواند اتصال شهروندان به شهر و منطقه ای مراکز, او گفت:.

“دیگر دره شهرستانها می خواهم برای دیدن ما ترکیب راه آهن به اعتبار سرمایه گذاری خود را. اما — من فقط برای صحبت کردن خودم — من فکر می کنم راه آهن است که کمی کهنه تکنولوژی,” او گفت:. “من فکر می کنم وجود دارد راه های بهتر در افق به حرکت مردم در جرم در هزینه بسیار پایین تر و من بسیار باز به آن ایده.”

جامعه کسب و کار نیز به دنبال فناوری گفت: Terri Kimble, رئيس جمهور و مدیر عامل چندلر اتاق بازرگانی است.

Kimble گفت: علاوه بر گسترش خدمات اتوبوس و دوچرخه سواری ایجاد و تفریحی دالان رهبران کسب و کار می خواهم برای دیدن اشکال جایگزین حمل و نقل است که استفاده از بدون راننده و فن آوری های دیگر.

“ما واقعا باید در آغوش فن آوری همانطور که ما حرکت رو به جلو,” او گفت:. “بسیاری از شرکت های ما در حال کمک به طراحی آن و شما رو انواع مختلف فرصت های شیر به این شرکت ها به ما حمل و نقل به سطح بعدی.”

رسیدن به خبرنگار Paulina Pineda در [email protected] یا 602-444-8130. او در توییتر دنبال کنید: @paulinapineda22.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>