BOSIDENG شد ساخت اولین آن در این مقام برنامه از هفته مد لندن این فصل – یک لحظه تاریخی برای یک عمده چینی نام تجاری مد. پس نگرانی در مورد کوروناویروس در چینبسیاری از طراحان چینی و رسانه ها کشیده بود از مد مدار در این فصل با رسانه های خارجی گزارش داد که “چینی ها غایب از سال 2020 بین المللی مد هفته”. اما در مثبت تظاهرات اعتماد به نفس در قدرت و چینی مد و انعطاف پذیری از مردم چین, BOSIDENG رهبری آن دوستان خارجی در تشویق برای چین در طول این زمان از مشکلات.

به عنوان یکی از چهار بزرگ بین المللی هفته مد لندن, هفته مد بهترین و شناخته شده برای آن نوآورانه و پیشرو و موجد روح. آن را جذب مارک های بین المللی و طراحان آن را ضروری پلت فرم برای انرژی خلاق. ظاهر یک چینی با نام تجاری یکی از بزرگترین نقاط صحبت کردن از این فصل در هفته مد لندن.

این BOSIDENG نشان می دهد که پر بود از مراجع به چین است. مدل در فصل جدید را پایین کت تا به حال چینی ها پرچم برچسب بر روی چهره خود. بالا تاثیر رنگ ها مانند میوه سبز نئون زرد و ون گوگ آبی شد با قاطعیت به عنوان به خوبی به عنوان مد لمس مانند انعکاسی دیجیتال استتار و خیره رنگ. این دیدنی تلفیقی از مد خلاقیت و ویژگی های ساخت دارای تنظیم سرعت برای مد چینی مدرن.

نشان می دهد و بسته در یک شادمان مبارز خلق و خوی با 54 مدل در پایین کت پیوستن به طراح برای آخر. بین المللی ترکیبی از مهمانان شعار “رفتن چین!” در زبان چینی و انگلیسی ابراز حمایت خود را هم برای چین و هم برای مارک های چینی.

پس از نشان دادن مهمان از خانه و خارج از صف به ارائه پشتیبانی و بهترین آرزوهای خود را به چین است. یکی از مخاطبان از بریتانیا گفت: “این است که به ویژه در هفته مد من تا کنون حضور داشتند. رفتن چین!” یکی دیگر از خارج از کشور چین بازدید کننده گفت: “من خیلی افتخار می کنم به دیدن پرچم ملی ما در هفته مد لندن. رفتن چین!”.

چندین پیشرو رسانه ها گزارش دادند چگونه BOSIDENG را در هفته مد لندن بیانیه ای الهام گرفته از پشتیبانی جهانی برای چین در این زمان به چالش کشیدن.

یک نام با 43 سال تمرکز بر پایین کت BOSIDENG ساخته شده بیانیه ای مهم در هفته مد لندن آوردن ویژگی های نام تجاری خود را به مخاطبان جهانی. علاوه بر آن کیفیت عالی محصول و طراحی BOSIDENG اتحاد با تاکید اعتماد به نفس در صحنه بین المللی است. در سال های اخیر تحت یک استراتژی کلی از “تمرکز بر روی کانال اصلی و تمرکز اصلی با نام تجاری” BOSIDENG دریافت کرده است استقبال گرم از افراد جوان و دستیابی به رشد قابل توجه برای دو سال متوالی. BOSIDENG نشان دهنده پتانسیل مد چینی به رشد در این صورت از رقابت های جهانی است. در چین به عنوان کل کشور – به ویژه در ووهان – بود در مواجهه با چالش های قابل توجهی در هوا سرد فصل BOSIDENG اهدا کرده است 150,000 پایین کت ارزش 300 میلیون یوان برای حمایت از کارگران خط مقدم و کسانی که نیاز دارند. در صحنه بین المللی این بزرگ کردن ژاکت با نام تجاری بار دیگر با الهام از یک پیام جهانی از انرژی مثبت برای چین است. و با تشکر از BOSIDENG چین بوده است نه غایب از هفته مد لندن.

منبع BOSIDENG

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de