مدیر عامل شرکت بوئینگ را می بیند خطر ایالات متحده هواپیمایی شکست در سفر رکود

Boeing Co.’s top اجرایی در خطر می بیند که عمده ایالات متحده هواپیمایی با شکست مواجه خواهد شد به عنوان COVID-19 همه گیر همه اما پاکسازی تقاضا برای پرواز.

بازیابی کند خواهد بود, با ترافیک هوایی در نظر گرفتن سال به دوباره بجای اول برگشتن, بوئینگ, مدیر اجرایی دیو کالهون گفت: در مصاحبه روز شنبه در NBC. پرسید “امروز” نشان می دهد میزبان ساوانا اکلاهما اگر یک شرکت هواپیمایی بزرگ ممکن است برای, برابر, Calhoun گفت: سفر هنوز هم افسرده در ماه سپتامبر — در ماه گذشته از دولت آمریکا حقوق و دستمزد پشتیبانی از خطوط هوایی است.

“من نمی خواهم به دریافت بیش از حد پیش بینی در مورد این موضوع اما بله به احتمال زیاد” او گفت:.

“چیزی اتفاق می افتد زمانی که سپتامبر اطراف می آید. سطح ترافیک را نمی خواهد دوباره به 100%. آنها حتی نمی خواهد به 25. شاید در پایان سال ما رویکرد 50. بنابراین قطعا تنظیمات که باید ساخته شده در بخشی از خطوط هوایی است.”

حامل در سراسر جهان روبرو هستند وخیم سقوط در تقاضا برای پرواز به عنوان دولت محدود کردن سفر و مصرف کنندگان توجه هشدارهای به ماندن در خانه. بوئینگ کاهش کسب و کار خود را به عنوان شرکت هواپیمایی مشتریان تاخیر سفارشات و تجدید نظر ناوگان خود را. Calhoun پیش بینی کرده است مسافرت هوایی نمی بازگشت به قبل از رشد ویروس سطوح تا اواسط دهه و شیکاگو planemaker ماه گذشته اعلام کرد قصد دارد برای کاهش 10 درصد از نیروی کار خود را و آهسته jetliner تولید.

بوئینگ (BA) صعود با 1 ٪ کاهش به $130.19 در 10:13 صبح در نیویورک است. استاندارد اند پورز شاخص از خطوط هوایی ایالات متحده کاهش یافت و کمتر از 1% گام با American Airlines Group Inc.’s 2 ٪ کاهش به $9.90.

مدیر عامل شرکت “صحبت میکرد و به طور کلی عدم قطعیت در این بخش در مورد هر شرکت هواپیمایی” بوئینگ سخنگوی گوردون Johndroe گفت: در پاسخ به ان بی سی مصاحبه.

‘آخرالزمانی’ لحظه

زمانی که ان بی سی اکلاهما گفت ناشناس هواپیمایی اجرایی تا به حال توصیف این وضعیت به عنوان “آخرالزمانی,” Calhoun توافق کردند که چشم انداز کوتاه مدت بود و ترسناک.

“‘آخرالزمانی’ واقع توصیف دقیق این لحظه,” او گفت:.

صنعت هواپیمایی را دوباره بجای اول برگشتن پس از “کوتاه مدت آشفتگی” اما باز گشت را سال, او گفت:.

“کوتاه مدت برای من به این معنا نیست چند ماه است,” او گفت:. “من اعتقاد دارم که آن را سه سال قبل از ما بازگشت به ترافیک سطح است که ما تا به حال فقط در سال 2019 و احتمالا یکی دیگر از دو قبل از ما بازگشت به نرخ رشد است که ما استفاده می شود به.”

هنوز بوئینگ است که اعتماد به نفس کافی در چشم انداز میان مدت — بیش از سه سال آینده یا بیشتر — برای برنامه ریزی تولید هواپیما, Calhoun گفت. تحلیلگران سوال که آیا کاهش این شرکت مشخص شده هستند به اندازه کافی عمیق به منعکس کننده انتظار می رود شرکت هواپیمایی shakeout.

صنعت هواپیمایی را به تدریج بازسازی مسافر, اعتماد, در سفر با اقدامات مانند فرودگاه غربالگری تب و بیماری ، و برای مسافران نگران است که کابین هواپیما در حال پرواز ظروف پتری با بوئینگ مدیر عامل برجسته هوا-سیستم های فیلترینگ در jetliners.

“باور کنید یا نه که کابین جایگزین هوایی خود را هر دو تا سه دقیقه” او گفت:. که سیستم “طراحی شده برای جلوگیری از انتقال دقیقا این نوع از هوابرد حامل.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im