هوش مصنوعی در بازاریابی و تحقیقات بازار و گزارش های ارائه شده توسط فن آوری با استقرار نوع توسط نرم افزار توسط کاربر نهایی صنعت – جهانی پیش بینی می شود تا سال 2025 – تجمعی تاثیر COVID-19

نیویورک, ژوئیه 22 سال 2020 /PRNewswire/ — هوش مصنوعی در بازاریابی و تحقیقات بازار و گزارش ارائه شده توسط (سخت افزار و نرم افزار) و فناوری اطلاعات (کامپیوتر چشم انداز, زمینه آگاه محاسبات یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی (NLP)) با به کارگیری نوع توسط نرم افزار توسط کاربر نهایی صنعت – جهانی پیش بینی می شود تا سال 2025 – تجمعی تاثیر COVID-19

خواندن کامل گزارش: https://www.reportlinker.com/p05913263/?utm_source=PRN

جهانی هوش مصنوعی در بازاریابی بازار است که انتظار می رود به رشد از دلار 5,939.98 میلیون دلار در سال 2019 به دلار 15,901.80 میلیون تا پایان سال 2025 در نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) از 17.83%.

تقسیم بندی بازار و پوشش:
این گزارش تحقیقات طبقه بندی هوش مصنوعی در بازاریابی به پیش بینی درآمد و تجزیه و تحلیل روند در هر یک از زیر مجموعههای بازار:

بر اساس ارائه های هوش مصنوعی در بازاریابی در بازار مورد مطالعه در سراسر سخت افزار و نرم افزار. سخت افزار بیشتر مورد مطالعه در سراسر شبکه, پردازنده, و ذخیره سازی. خدمات مطالعه بیشتر در سراسر استقرار & یکپارچه سازی و پشتیبانی و تعمیر و نگهداری.

بر اساس تکنولوژی هوش مصنوعی در بازاریابی در بازار مورد مطالعه در سراسر کامپیوتر چشم انداز, زمینه آگاه محاسبات یادگیری ماشین و پردازش زبان طبیعی (NLP). دستگاه یادگیری مطالعه بیشتر در سراسر عمیق, یادگیری, تقویت یادگیری نیمه نظارت شده, یادگیری تحت نظارت آموزش و یادگیری بدون نظارت.

بر اساس استقرار نوع هوش مصنوعی در بازاریابی بازار مورد مطالعه است در سراسر در ابر و در محل.

بر اساس کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی در بازار است که مورد مطالعه و تجزیه و تحلیل در سراسر پلت فرم گزینش محتوای پویا, قیمت گذاری, فروش و بازاریابی, اتوماسیون, جستجو, تبلیغات, تبلیغات رسانه های اجتماعی و مجازی دستیار.

بر اساس End-User صنعت هوش مصنوعی در بازاریابی در بازار مورد مطالعه در سراسر BFSI مصرف کننده محصولات شرکت های رسانه ای و تبلیغات و خرده فروشی.

بر اساس جغرافیا هوش مصنوعی در بازاریابی در بازار مورد مطالعه در سراسر آمریکا و آسیا-اقیانوسیهو اروپا, Middle East & Africa. آمریکا منطقه مورد مطالعه در سراسر آرژانتین, برزیل, کانادا, مکزیکو ایالات متحده. در آسیا و اقیانوس آرام منطقه مورد مطالعه در سراسر استرالیا, چین, هند, اندونزی, ژاپن, مالزی, فیلیپین, کره جنوبیو تایلند. این Europe, Middle East & Africa منطقه مورد مطالعه در سراسر فرانسه, آلمان, ایتالیا, هلند, قطر, روسیه, عربستان سعودی, آفریقای جنوبی, اسپانیا, امارات متحده عربیو بریتانیا.

شرکت قابلیت استفاده از پروفیل های:
گزارش عمیقا بررسی های اخیر تحولات قابل توجهی توسط فروشندگان پیشرو و نوآوری پروفایل جهانی هوش مصنوعی در بازاریابی بازار از جمله آلبرت فن آوری حروف الفبا, آمازون, Baidu Facebook, IBM, Intel, میکرون, Microsoft, Nvidia, Oculus360, Salesforce, سامسونگ, الکترونیک, فن آوری های حساس و Xilinx.

FPNV موقعیت ماتریس:
این FPNV موقعیت ماتریس ارزیابی و طبقه بندی فروشندگان در هوش مصنوعی در بازاریابی بازار بر اساس استراتژی کسب و کار (کسب و کار رشد صنعت پوشش زنده ماندن مالی و حمایت کانال) و محصول رضایت (ارزش برای پول سهولت استفاده از ویژگی های محصول و پشتیبانی از مشتری) است که ایدز در کسب و کارهای بهتر تصمیم گیری و درک چشم انداز رقابتی.

رقابتی استراتژیک پنجره:
رقابتی استراتژیک پنجره تجزیه و تحلیل چشم انداز رقابتی از نظر اپلیکیشن و جغرافیای. رقابتی استراتژیک پنجره کمک می کند تا فروشنده تعریف یک محور و یا تناسب بین توانایی ها و فرصت ها برای رشد در آینده چشم انداز. در طول دوره پیش بینی, آن, تعریف بهینه یا مطلوب مناسب برای فروشندگان به اتخاذ پی در پی ادغام و اکتساب استراتژی های جغرافیا, توسعه, تحقیق و توسعه و معرفی محصول جدید استراتژی برای اجرای کسب و کار بیشتر گسترش و رشد است.

تجمعی تاثیر COVID-19:
COVID-19 است بی نظیر جهانی اضطراری برای بهداشت عمومی است که تحت تاثیر قرار تقریبا در هر صنعت, بنابراین برای, و, اثرات طولانی مدت پیش بینی شده به تاثیر رشد صنعت در طول دوره پیش بینی. ما در حال انجام تحقیقات تقویت تحقیقات ما چارچوبی برای اطمینان از گنجاندن underlaying COVID-19 مسائل و پتانسیل مسیر رو به جلو است. گزارش ارائه بینش در COVID-19 با توجه به تغییرات در رفتار مصرف کننده و تقاضای خرید الگوهای دوباره مسیریابی از زنجیره تامین پویایی فعلی نیروهای بازار و بخش قابل توجهی مداخلات دولت ها است. به روز شده در مطالعه فراهم می کند بینش و تحلیل برآورد و پیش بینی با توجه به COVID-19 تاثیر در بازار است.

این گزارش فراهم می کند بینش در زیر اشاره گر:
1. نفوذ در بازار: فراهم می کند اطلاعات جامع در اسید سولفوریک ارائه شده توسط بازیکنان کلیدی
2. توسعه بازار: فراهم می کند در عمق اطلاعات در مورد سودآور بازارهای در حال ظهور و تجزیه و تحلیل بازار
3. تنوع بازار: فراهم می کند اطلاعات دقیق در مورد محصول جدید راه اندازی بکر جغرافیای تحولات اخیر و سرمایه گذاری
4. رقابتی ارزیابی & هوش: فراهم می کند جامع ارزیابی بازار سهام, استراتژی محصولات و قابلیت های ساخت از بازیکنان برجسته
5. توسعه محصول و نوآوری: هوشمند فراهم می کند بینش در آینده فن آوری های R&D فعالیت های توسعه محصول جدید

گزارش پاسخ به سوالات مانند:
1. چه اندازه بازار و پیش بینی های جهانی هوش مصنوعی در بازاریابی بازار ؟
2. چه عوامل بازدارنده و تاثیر COVID-19 شکل دادن به جهانی هوش مصنوعی در بازاریابی بازار در طول دوره پیش بینی?
3. که محصولات/قطعات/برنامه های کاربردی/مناطق برای سرمایه گذاری در طول دوره پیش بینی در جهانی هوش مصنوعی در بازاریابی بازار ؟
4. چه رقابتی استراتژیک پنجره برای فرصت های جهانی هوش مصنوعی در بازاریابی بازار ؟
5. چه گرایش تکنولوژی و چارچوب های قانونی در جهانی هوش مصنوعی در بازاریابی بازار ؟
6. چه حالت و حرکت استراتژیک در نظر گرفته شده مناسب برای ورود به جهانی هوش مصنوعی در بازاریابی بازار ؟

خواندن کامل گزارش: https://www.reportlinker.com/p05913263/?utm_source=PRN

در مورد Reportlinker
ReportLinker است که برنده جایزه تحقیقات بازار راه حل است. Reportlinker می یابد و سازماندهی صنعت آخرین اطلاعات بنابراین شما می توانید تمام تحقیقات بازار شما نیاز دارید – فورا در یک مکان.

تماس با کلر: [email protected]
ما: (339)-368-6001
بین المللی: +1-339-368-6001

منبع Reportlinker

لینک های مرتبط

www.reportlinker.com

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im