همه جدید تویوتا هایلندر می رود هر کجا که مورد نیاز است در سال 2020 بزرگ بازی آگهی

“تجاری این واقعا برجسته جدید Highlander را آرایه باور نکردنی از ویژگی های و حتی بیشتر قابلیت ها و بزرگ داخلیگفت:” اد Laukesگروه معاون بازاریابی تویوتا تویوتا موتور در شمال امریکا است. “نقطه پیام” برو هر جا که نیاز شما صحبت می کند به روح پرماجرا از پشت کوهی و توانایی خود را برای کمک به رانندگان شیر به خود درونی قهرمان است.”

نقطه ای که ظاهر خواهد شد در اولین آگهی شکستن از سه ماهه چهارم ویژگی های Highlander درجه پلاتین. آگهی لگد کردن “برو پشت کوهی” کمپین برای نسل چهارم Highlander بهترین-فروش خرده فروشی در midsize SUV بخش پس از سال 2016.

“هنگامی که تویوتا با نزدیک شدن به من احساس بسیار flattered گرفتن به بازی قهرمان در اولین بازی بزرگ تجاری” گفت: بازیگر Cobie Smulders. “من مادر و من دوست دارم که من بازی در این آگهی. زمانی که من فکر می کنم از قهرمانان من فکر می کنم زنان و مادران – سخت ترین مردم وجود دارد – و قادر به نشان دادن این است که یک چیز فوق العاده است.”

نقطه ایجاد شده توسط تویوتا آژانس از رکورد ساعتچی & ساعتچی. با شدت بالا تریلر فیلم قطعه موسیقی بود که منحصر به فرد تشکیل شده برای نقطه حمل بیننده از طریق هر یک از پیچ و تاب و به نوبه خود از پشت کوهی را در سفر هیجان انگیز است.

اینجا را کلیک کنید برای مشاهده :60 ثانیه “قهرمانان” نقطه و در اینجا به نمایش پشت صحنه مجموعه با Cobie Smulders. برای تصاویر و اعتبارات لطفا اینجا کلیک کنید.

در مورد تویوتا
تویوتا (NYSE:TM) بوده است بخشی از فرهنگی پارچه در ایالات متحده و آمریکای شمالی برای بیش از 60 سال و متعهد به پیشبرد پایدار نسل بعدی تحرک از طریق ما تویوتا و لکسوس مارک. در آن زمان, تویوتا ایجاد کرده است یک ارزش فوق العاده ای زنجیره ای به تیم ما کمک کرده اند به کلاس جهانی طراحی مهندسی و مونتاژ بیش از 38 میلیون اتومبیل ها و کامیون ها در شمال امریکاکه در آن ما باید 14 تولید گیاهان 15 از جمله سرمایه گذاری مشترک در آلاباما (10 در ایالات متحده) و به طور مستقیم با استخدام بیش از 47,000 مردم (بیش از 36000 در ایالات متحده). ما 1,800 آمریکای شمالی نمایندگی (نزدیک به 1500 در آمریکا) به فروش می رسد 2.8 میلیون خودرو و کامیون (2.4 میلیون نفر در ایالات متحده) در سال 2019.

طریق خود را شروع غیر ممکن است کمپین تویوتا برجسته راه آن همکاران با جامعه مدنی دانشگاهی و سازمانهای دولتی به آدرس جامعه ما اغلب با فشار دادن تحرک چالش است. اعتقاد ما این است که زمانی که مردم به حرکت هر چیزی امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تویوتا بازدید www.toyotanewsroom.com.

تماس با رسانه ها:
Leigh Anne جلسات
تویوتا موتور و آمریکای شمالی
469-292-5849
[email protected]

ماریسا Borjon
تویوتا موتور و آمریکای شمالی
469-292-6395
[email protected]

کیمبرلی مضرات
ساعتچی برای تویوتا
702-234-9517
[email protected]

 

 

 

 

 

 

 

منبع تویوتا

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>