7 قدم برای ایجاد شغل مربیگری پر رونق در سال 2019

چگونه می توانید یک حرفه مربیگری آنلاین پر رونق بسازید؟

یک کلمه: استراتژی.

مرحله اول: دروغ گفتن به خودتان را متوقف کنید

تلاش خود را برای انجام امور کاملاً متوقف کنید. جستجوی آنلاین را برای بهترین راه برای شروع کار خود متوقف کنید. هیچ کس قرص جادویی ندارد و اگر به دنبال یکی هستید ، به احتمال زیاد در نهایت کلاهبرداری خواهید کرد.

اولین قدم متعهد ساختن مشاغل مربیگری خود است. با ایجاد اهداف درآمد ، شیوه زندگی و مشارکت شروع کنید.

درآمد ماهانه هدف شما چیست؟ آن را به عنوان یک هدف درآمد بنویسید.
چند ساعت می خواهید کار کنید؟ آن را به عنوان یک هدف شیوه زندگی بنویسید
میراثی را که می خواهید پشت سر بگذارید چیست؟ آن را به عنوان یک هدف مشارکت بنویسید.
امروز در: رهبری

قاب کردن فیلم های غنی در هالیوود
مدیریت یک بیماری همه گیر: “اگر می خواهید مردم دوام بیاورند ، آنها باید محافظت شوند”
چه کسی در صورت بازگشایی دانشگاه و دانشجو از Covid-19 درگذشت چه کسی مسئول است؟
اطمینان حاصل کنید که اهداف شما در هر مکانی که بیش از 2 ساعت را بطور همزمان بگذرانید قابل مشاهده است.

مرحله دوم: عمیق بدانید که به چه کسی می خواهید کمک کنید

تبلیغ شده است

موفقیت کسب و کار چه در خرده فروشی ، هواپیمایی و چه مربیگری مربوط به ارائه خدمات به مشتریان از راه هایی است که بازار وجود ندارد یا در حال حاضر به طور مؤثر این کار را انجام نمی دهد.

چقدر سخت بود که اپل آیفون را به شما بفروشد؟ چه در مورد iPod؟

برای موفقیت به عنوان مربی ، باید دردها ، خواسته ها و دردسرهای کسانی را که می خواهید خدمت کنید تا بعداً راه حلی غیر قابل مقاومت برای آنها ارائه دهید.

به خواندن مکالمات در رسانه های اجتماعی بپردازید ، به جستجوی نظرات مشتری در آمازون ، Udemy و هر بستری که مخاطبان شما در آن فعال هستند بپردازید. با افراد صحبت کنید ، آنها را رعایت کنید و هرگونه انتخاب و انتخاب آنها را زیر سوال ببرید. تحقیقات را متوقف نکنید تا وقتی مخاطبان خود را بهتر از خودشان بشناسید.

مرحله سوم: یک پیشنهاد متفاوت ایجاد کنید

برای رسیدن به موفقیت ، به ویژه در مراحل اولیه ، باید به عنوان مربی ایستادگی کنید.

این امر به ویژه در بازارهای شلوغ مانند مربیگری که سالانه در حدود 7٪ رشد می کنند بسیار مهم است.

چگونه شما ایستادگی کنید؟ با تحقق نتیجه ای که برای افرادی که به آنها خدمت می کنید مهم است.

وظیفه شما ایجاد یک پیشنهاد لذت بخش است که به طور مداوم یکی از 5 نقطه درد آنها را برطرف می کند.

خلاق باشید اما به یاد داشته باشید که در حال خدمت هستید:

یکی در یک جلسه به تنهایی یک فشار بیش از حد را بر دوش شما می گذارد.
برنامه های آنلاین ممکن است برای مدیرانی که خواهان استراحت از فناوری هستند مناسب نباشد.
ارائه طولانی یا وبینارها ممکن است برای کسانی که در غم و اندوه هستند ، مناسب نباشد.
مرحله چهارم: قیمت پیشنهادی خود را بدهید

هیچ چیز گران و ارزان در این دنیا وجود ندارد. فقط ارزش پول وجود دارد

اگر پیشنهاد شما برخی از مشکلات فشرده را برای مشتریان خود حل می کند ، قیمت های حق بیمه را شارژ کنید ، یعنی هر مشتری به بالاتر از 2 کیلو دلار. با این کار شکارچیان معامله و کسانی که از کار با شما بی خبر هستند ، جلوگیری می کنند و این باعث می شود ارزش شما به عنوان مربی حفظ شود.

مرحله پنجم: اکنون مشتری دریافت کنید

برای به دست آوردن مشتری نیازی به طراحی دقیق وب سایت ، قیف بازاریابی یا اشاره در تلویزیون ندارید. شما نیاز به مهارت دارید.

فوراً به شبکه موجود خود ضربه بزنید و با توصیف روش یا روشی که مربیگری را دنبال می کنید چیزهای پیچیده را پیچیده نکنید.

، بنیانگذار  ، بزرگترین بازار جهان برای مربیان و بلندگوها توصیه می کند:

وی افزود: “مشتریان شما در مورد این فرآیند اهمیتی نمی دهند ، وقتی مردم خدمات مربیگری را خریداری می کنند می خواهند بدانند که برای آنها چه نتیجه ای حاصل خواهید کرد. روی نتیجه تمرکز کنید و نه اینکه چگونه آنها را به آنجا خواهید رسید. ”

با احساسات مردم صحبت کنید

بیزینس کوچینگ ویدان

و به شما نشان می دهد که درک و مراقبت می کنید. در پایان ارتباطات ، مردم از شما خواسته می شوند با شما تماس بگیرند. هنگامی که شما در تلفن هستید ، اطمینان حاصل کنید که آنها مناسب هستند و آنها را به عنوان مشتری ثبت نام کنید.

مرحله ششم: عملیات مقیاس

با آزاد کردن وقت خود شروع کنید. چگونه می توانید از وقت خود برای صرف وقت کمتری در مواجهه با همان نتیجه یا نتایج بهتر برای مشتری استفاده کنید؟ با این کار شما شروع به تکامل مربیگری خود از یک سرگرمی سودآور به یک تجارت مقیاس پذیر می کنید.

با گذشت زمان در دستان خود ، یک انجمن آنلاین را برای مشتریان خود در نظر بگیرید. مرتباً پست کنید و از اعضا دعوت کنید تا این گروه را با دیگران در مخاطبان خود به اشتراک بگذارند. مصاحبه های مشتری را انجام دهید و گروه را تحریک کنید تا یک بار برای همیشه مسائلی را که می توانید به آنها کمک کنید حل و فصل کنید.

جامعه خود را با رانندگی از ترافیک مشاغل مشترک ، بازاریابی محتوا ، تبلیغات یا گزینه های بیشمار دیگری که در دسترس شما قرار دارد ، جامعه خود را رشد دهید ، هرکدام از آنها برای طاقچه مربیگری شما مناسب ترین باشد.

مرحله هفتم: کمک بگیرید

نکته ای وجود خواهد داشت که پیچیدگی مشاغل مربیگری شما را به خود اختصاص می دهد.

شما باید با مبارزات بی پایان اداره یک تجارت فداکاری کنید و زندگی را در کار متعادل کنید.

برای پیشرفت به عنوان مربی ، باید یاد بگیرید که مربیان را رها کنید و به شما اعتماد کنند تا شما را راهنمایی کنند. این بدان دلیل است که هر چقدر هم مهارت داشته باشید ، به عنوان یک انسان محدود هستید. مربیان دارای مربی هستند ، و همچنین شما نیز باید باشید.

در این مرحله ، نقش شما از اعدام و به سمت رهبری تغییر می کند ، یک تغییر پاداش که با مشکلات خاص خود همراه است.

مرا در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید