230,000 آمریکا پل نیاز به تعمیر جدید تجزیه و تحلیل اطلاعات فدرال می یابد

واشنگتن, مارس 13 سال 2020 /PRNewswire/ — تقریبا 231,000 آمریکا پل نیاز عمده تعمیر کار یا باید جایگزین با توجه به آمریکایی جاده و حمل و نقل انجمن سازندگان (ARTBA) تجزیه و تحلیل فقط منتشر شد وزارت حمل و نقل 2019 ملی پل موجودی (NBI) پایگاه داده.

این رقم نشان دهنده 37 درصد و یا بیش از یک سوم از تمام ایالات متحده پل.

اگر قرار end-to-end طول این پل خواهد کشش بیش از 6,300 مایل طولانی به اندازه کافی به یک سفر رفت و برگشت در سراسر کشور از شهر نیویورک به لس آنجلس و بازگشت دوباره به شیکاگو. آمریکایی رانندگان در عبور از این پل 1.5 میلیارد بار در هر روز – به نمایندگی از یک سوم از تمام روزانه پل گذرگاه با توجه به داده ها.

بیش از 46,000 از این پل ها “از لحاظ ساختاری دچار کمبود” و در وضعیت بدی. آنها در حال عبور 178 میلیون بار در روز.

اضافی 81,000 پل باید جایگزین می گوید ARTBA اقتصاددان ارشد دکتر آلیسون Premo سیاهکه رهبری این تیم انجام تجزیه و تحلیل. یک سوم از بزرگراه بین ایالتی پل (18,177 دهانه) را شناسایی کرده اند نیاز به تعمیر.

این گزارش می آید به عنوان کنگره و مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در ادامه کار در اقدامات برای پاسخ به اثرات COVID-19 بیماری همه گیر. ARTBA می گوید: هنگامی که سیاست گذاران تغییر از یک نجات تمرکز برای بهبود اقتصادی قوی زیرساخت های حمل و نقل سرمایه گذاری باید جامع مزایای.

“بهبود اقتصادی از coronavirus آغاز می شود با استراتژیک جاده و پل پیشرفت” ARTBA جمهور دیو بائر می گوید. “افزایش حمل و نقل سرمایه گذاری حمایت مستقیم ایجاد شغل و حفظ در حالی که قرار دادن در محل دارایی های سرمایه ای است که آمریکا افزایش بهره وری در دهه های آینده.”

بائر یادداشت های حمل و نقل در صنعت ساخت و ساز است به دنبال کمک های فدرال, اما آن را باید بخشی از راه حل است. او می گوید: سنا محیط زیست و آثار عمومی کمیته جولای سال 2019 به اتفاق آرا تصویب پنج سال بزرگراه با عبور نمود لایحه باید نقطه شروع برای بحث.

“ما هر چه زودتر سرمایه گذاری در قوی جدید حمل و نقل و بهبود هر چه زودتر مردم آمریکا را تجربه مزایای اقتصادی” بائر می گوید.

ARTBA برآورد هزینه را شناسایی تعمیرات برای همه 231,000 پل در ایالات متحده در حدود $164 میلیارد, بر اساس میانگین هزینه داده های منتشر شده توسط اداره فدرال بزرگراه (FHWA.)

تعداد ساختاری کمبود پل ها کاهش یافته 900 در مقایسه با سال 2018 است.

“در حال حاضر سرعت آن را بیش از 50 سال برای تعمیر امریکا ساختاری کمبود پل سیاه” اقتصاددان ارشد می گوید. “ما پل شبکه کمبود بودجه روبرو شده است و باید مدرن. دولت های ایالتی و محلی نه فقط داده شده است منابع مالی لازم را به طور کامل مشکل است.”

ساختاری کمبود پل
قابل توجه ساختاری کمبود پل شامل شهر نیویورک پل بروکلین; واشنگتن را تئودور روزولت پل; این شهرستان سن ماتئوهیوارد عبور از پل خلیج سانفرانسیسکو – طولانی ترین پل در کالیفرنیا; فلوریدا Pensacola پل خلیج و پل گوتیر در می سی سی پی.

دولت و کنگره منطقه-اطلاعات خاص در دسترس است: https://artbabridgereport.org/

تاسیس در سال 1902 به واشنگتن-بر اساس ARTBA طرفداران برای قوی سرمایه گذاری در حمل و نقل برای دیدار با تقاضا برای امن و کارآمد برای سفر.

منبع امریکایی جاده و حمل و نقل انجمن سازندگان

لینک های مرتبط

https://artbabridgereport.org/

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de