2020 ارزیابی مواد غذایی کنسرو بازار و تولید کنندگان عمده در چین

دوبلین, مارس 24 سال 2020 /PRNewswire/ — این “مواد غذایی کنسرو شده در بازار چین” گزارش اضافه شده است به ResearchAndMarkets.com’s ارائه شده است.

این مطالعه به بررسی چین روند اقتصادی, سرمایه گذاری, محیط زیست, توسعه صنعت, عرضه و تقاضا ظرفیت صنعت ساختار کانال های بازاریابی و عمده فعالان صنعت. داده های تاریخی (2009 2014 و 2019) و پیش بینی های بلند مدت از طریق 2024 و 2029 ارائه شده است. تولید کنندگان عمده در چین راه راه هستند.

چین تقاضا برای مواد غذایی کنسرو شده دارای رشد در یک سرعت سریع در دهه گذشته است. در دهه های آینده تولید و تقاضا ادامه خواهد داد به رشد است. اقتصاد چین حفظ سرعت بالا رشد است که تحریک متوالی افزایش تولیدات صنعتی, واردات و صادرات, مصرف کننده, مصرف و سرمایه گذاری برای بیش از دو دهه.

اولیه و ثانویه تحقیقات انجام شده در چین به منظور دسترسی به به روز دولت مقررات اطلاعات بازار و صنعت داده است. دادهها از دولت چین نشریات چینی زبان روزنامه ها و مجلات صنعت, انجمن های محلی’ صنعت دفاتر نشریات صنعت و خانه پایگاه داده.

مصاحبه های انجام شده با کارشناسان صنعت و اساتید دانشگاه و تولید کنندگان در چین. مدل های اقتصادی و روش های کمی می شود در این گزارش به پروژه تقاضا در بازار و صنعت روند. سیستم متریک استفاده می شود و مقادیر ارائه شده در هر یوان (RMB قیمت فعلی) و/یا دلار.

این تحقیقات بازار و گزارش های ارائه سخت به پیدا کردن اطلاعات بازار و تجزیه و تحلیل. امروز چین دارای بزرگترین بازار در جهان است. فوق العاده سریع در حال رشد در بازار را برای واردات و فرصت های کسب و کار برای شرکت های سراسر جهان است. اگر شما می خواهید به گسترش کسب و کار خود و یا فروش محصولات خود را در چیناین گزارش تحقیقات ارائه بینش و پیش بینی های چینی به بازار لازم است را برای شما به انجام این کار.

موضوعات کلیدی پوشش داده شده

I. مقدمه

  • گزارش دامنه و روش
  • خلاصه اجرایی

II. محیط کسب و کار

  • چشم انداز اقتصادی
  • شاخص های کلیدی اقتصادی
  • خروجی صنعتی
  • جمعیت و نیروی کار
  • سرمایه گذاری خارجی
  • تجارت خارجی
  • مالی و قوانین و مقررات مالیاتی
  • سیستم بانکی و مقررات
  • ارز
  • مالیات و تعرفه ای و گمرکی

III. مواد غذایی کنسرو شده, صنعت, ارزیابی

  • مواد غذایی کنسرو شده, صنعت, ساختار
  • اندازه بازار و رشد
  • هزینه های نیروی کار
  • عمده تولید کننده تسهیلات مکان و خروجی
  • سهم بازار از تولید کننده کلید
  • عمده سرمایه گذاری های خارجی
  • توسعه فناوری

IV. کنسرو و مواد غذایی تولید و فروش پیش بینی

  • بررسی اجمالی
  • کنسرو و مواد غذایی تولید و فروش پیش بینی
  • کنسرو گوشت
  • مارک های پیشرو
  • کل فروش و فروش پیش بینی
  • واردات و صادرات
  • کنسرو ماهی
  • کنسرو سبزیجات
  • کنسرو میوه ها
  • کنسرو سوپ
  • کنسرو سس
  • دیگر مواد غذایی کنسرو شده
  • مواد غذایی کنسرو شده قیمت گذاری خرده فروشی روند

V. مواد غذایی کنسرو شده مصرف بازار

  • مواد غذایی کنسرو محصولات بازارهای هفتگی چشم انداز
  • مسائل جاری در چین غذاهای کنسرو در بازار
  • قانون مواد غذایی
  • بسته بندی قانون
  • چینی بازار خرده فروشی روند
  • فروشگاه
  • فروشگاه های زنجیره ای
  • داروخانه ها
  • فروشگاه های مواد غذایی
  • اعتبار رسانه ها
  • درآمد مصرف کننده روند
  • هزینه های مصرف کننده روند توسط منطقه
  • مواد غذایی کنسرو فروش پیش بینی های منطقه

VI. استراتژی های بازاریابی

  • سیستم توزیع در چین
  • چین سیستم توزیع
  • کنسرو مواد غذایی, کانال های توزیع
  • حمل و نقل و زیرساخت های حمل و نقل
  • ارتباطات
  • ورود به بازار کانال
  • صادرات به چین
  • صادرات بررسی اجمالی از بازار
  • چینی تجارت عمل
  • شرکت های تجاری
  • محدودیت واردات در چین
  • صدور مجوز فناوری
  • تکنولوژی صدور مجوز بررسی اجمالی
  • مالکیت معنوی
  • سرمایه گذاری مشترک
  • سرمایه گذاری مشترک بررسی اجمالی
  • مزایا و معایب
  • تماما متعلق به شرکت
  • خارجی تماما متعلق به شرکت بررسی اجمالی
  • مزایا و معایب
  • دیگر کانال های ورود به بازار
  • راه اندازی دفاتر فروش
  • فروش به چین از طریق حضور در نمایشگاه ها
  • تماس با شرکت های چینی
  • تبلیغات
  • استراتژی های ورود به بازار
  • درک تفاوت
  • کسب و کار عمل تفاوت
  • آگاهی از قوانین و مقررات و محدودیت های
  • برخورد با دولت

VII. مواد غذایی کنسرو تولید کننده دایرکتوری

  • مواد غذایی کنسرو تولید کننده پروفیل
  • توزیع کنندگان
  • شرکت های تجاری
  • موسسات تحقیقاتی و انجمن

شرکت های ذکر شده

  • فوجیان Zishan گروه شرکت. Ltd.
  • Zhejiang Huangyan اولین کارخانه مواد غذایی کنسرو شده

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گزارش بازدید https://www.researchandmarkets.com/r/u6whlz

تحقیقات و بازار نیز ارائه می دهد سفارشی خدمات پژوهشی ارائه متمرکز و جامع و متناسب با پژوهش است.


رسانه های تماس:

تحقیقات و بازار
لورا چوبارشد مدیریت
[email protected]

برای E. S. T ساعات اداری تماس بگیرید +1-917-300-0470
برای ایالات متحده/می توانید با تلفن رایگان تماس بگیرید +1-800-526-8630
برای GMT ساعت اداری تماس بگیرید +353-1-416-8900

ایالات متحده فکس: 646-607-1904
فکس (خارج از آمریکا): +353-1-481-1716

منبع تحقیقات و بازار

لینک های مرتبط

http://www.researchandmarkets.com

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر