مشاور سئوی سایت یا این که کارشناس سئوی سایت

مشاور بهینه سازی سایت کیست؟

مشاور سئوی سایت یا این که کارشناس سئوی سایت , به فردی گفته می شود که زبده مضاعف در ضمینه سئوی وب سایت , دانایی بی نقص از الگوریتم های گوگل و فاکتور های جايگاه بندی گوگل داشته باشد . همان گونه که ممکن است بدانید , گوگل بیشتراز 200 فاکتور درجه بندی دارااست و یک سئوکار ماهر با دوراندیشی بدون نقص از این مورد ها می‌تواند تارنما شما را به صدر موتور های کاوش برساند .

 

مشاور سئوی سایت می‌تواند روی اصول سئو عمل نماید . کارشناس سئوی سایت وظیفه بالابردن مرتبه وبسایت را در گوگل داراست , یک وبسایت به خودی خویش بعد از این‌که فعال سازی شد الزاما باصرفه نیست , لذا با کانفیگ هایی که یک سئوکار انجام میدهد وبسایت طبق خصوصیت های متبوع گوگل با صرفه می شود . سئوکاران اشخاصی میباشند که همواره علم خویش را پیدایش نگه می دارا هستند تا بتوانند طبق راهکار های گوگل رنک یک وب سایت را بالا ببرند . متخصص ها سئوی وب سایت با استراتژی های متعدد و استعمال از تولز های متعدد میتوانند یک وب سایت را بسنجند که در چه سطحی است .

 

وظیفه های سئوکار و مشاور سئو وب سایت

احتمالا بگویید یک سئوکار و مشاور سئو سایت هر دو وظیفه های مشترک و یکسانی دارا‌هستند . البته در شرایطی که توجه کنیم می‌توانیم ببینیم یک تفاوت کوچک نیز در کنار عمل مشترک دارا‌هستند . یک سئوکار وظیفه فراهم سازی و سئو طبق خصوصیت های مورد علاقه گوگل را دارااست . هنگامی که وب سایت باصرفه شد با اعتنا به تلاش و فیچرهای متعددی مرتبه میگیرد که هر چه این سکو بیشتر باشد به نمایش در ورقه نخستین نتیجه ها جستجوی گوگل نزدیک می شود .

 

البته یک کارشناس سئوی سایت اکثر وقت ها وظیفه ی باز نگری و بررسی نقص ها و مشکلات تارنما از حیث بهینه سازی وب سایت است . در صورتی‌که یک وب سایت درجه نیکی در سئوی وب سایت نداشته باشد آن گاه با این‌که کانفیگ سئوی سایت دارااست ولی دارنده نقص هایی است که یک کارشناس توانمند به تشخیص و برطرف کردنش است . یک کارشناس میتواند فعالیت یک سئو سایت عمل را انجام دهد ولی یک سئو وب سایت فعالیت گهگاه برای کامل شدن شدن کارش نیاز به یک کارشناس سئو وب سایت دارااست .

 

به صورت کلی وظیفه های سئوکار مشتمل بر موردها تحت می شود :

 

۱ – بررسی موقعیت وبسایت و بازنگری تاریخچه وب سایت : در صورتی وب سایت از گذشته سئوی سایت دارااست بررسی حالت و ساختار تارنما مقداری طاقت فرسا خیس می شود . در صورتی‌که دارنده هیچ کانفیگ سئویی نباشد بررسی حالت و پیاده سازی استراتژی‌ها و الگوریتم ها بی آلایش خیس خواهد بود .

 

۲ – ارزیابی رقبا : ابتدا بایستی در حوزه کاری وبسایت شما حریف هایتان معلوم شود و آنگاه با به کار گیری از طریق هایی که سئوکار استعمال می نماید رقبایتان را مورد نظارت و بررسی قرار می‌دهد .

 

۳ – تنظیم نقشه شیوه و لیست هدف ها : با دقت به این‌که دو مورد گذشته برای وب سایت انجام یافته شده‌است تنظیم نقشه راه و روش و آنالیز لیست امور , این که به کجا می‌خواهید برسید آغاز میشود . در واقع پنجاه درصد مسیر به تنظیم نقشه راه و روش و اهدافتان مربوط است . یک سئوی سایت عمل همواره برای هدف ها وب سایت همت بنیادی می نماید و با به کارگیری از الگوریتم های گوگل درجه وب سایت را بالا می‌برد .

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>