عملکرد پیستون خودرو

اهمیت حرکت دادن دسته ای که به پمپ متصل می باشد (جهت ذیل یا بالا)، پیستون حرکت می کند. حساس استفاده از صفحه ای که در پشت پیستون ها قرار دارد، می اقتدار فشار و دبی را تغییر و تحول اعطا کرد (حرکت پیستون ها را می قدرت دوچندان یا قلیل نمود). این فشار بیرونی از خواص فنری حلقه ها ناشی می شود ، البته در هنگام احتراق اصلی فشار گاز پشت رینگ ها که آن ها را محکم خیس به دیواره سیلندر فشار می دهد ، کامل شدن می شود. یکی از راههای مراقبت از موتور اتومبیل و به ویژه حلقه پیستون، تغییر تحول در عادات رانندگی است؛ بعضا از افراد دارای شیوه رانندگی نامناسب و فشار به موتور، باعث استهلاک این قطعات گردیده و قدمت اثرگذار آن‌ها را به نحو قابل توجهی کاهش می دهند. چنانچه دبی در این گونه پمپ ها تغییر‌و تحول فشار داشته باشد، تاثیری بر روی کارکرد همین دسته پمپ نمی گذارد. فرکانس همین صدا متساوی سرعت دورانی چرخ ها بوده و از میل گاردان ریز از سوی چرخی به گوش می رسد که مضاعف گشاد کرده باشد و می بایست هر چه زودتر تعویض گردد . برای جلوگیری از بروز همین مشكل می بایست یاتاقان سر تبارک شاتون را هر گاه كه موتور گشوده می شود مورد بررسی و میزان گیری قرار گیرد و میزان لقی یا این که همان clearance آن آیتم ترازو گیری قرار گیرد برای همین كار از یك فیلر گیج استفاده می شود كه ان را دربین شاتون و یاتاقان قرار می دهند و تحلیل كنید كه مقدار این لقی از مقدار مجازی كه از طرف تولید کننده در دفترچه تعمیراتی دستگاه داده شده می باشد عمده نباشد. علل اهمیت پیدایش همین مشكل آن هست كه یا سوخت تزریقی به موتور بیش از ترازو رقیق بوده است ، یا این که شمع های موتور از جور خیلی گرم گزینش شده اند و یا اینكه سیستم جرقه موتور زودتر از موعد اضطراری عمل می كند ( یعنی آدوانس می باشد ) و یا این که اینكه نسبت تراكم به تناسب اكتان سوخت ، خیلی بالاست و یا این که اصلا موتور مشكل كلی گرم شدن را دارد. در صورتی این صدا زمان گاز دادن و نمودن بدور موتور ساخت شود ، احتمال داراست در اثر نامیزانی آوانس دلکو ، حجمی گرفتن و یا این که از عمل افتادن یک عدد از شمع ها باشد که این پدیده بعد از آن از استعمال طولانی از اتومبیل در درون شهر پیش می آید ضمناً ممکن میباشد یک عدد از سوپاپ های گاز صدمه دیده و عالی عمل نکند و گاز بنزین وارد منشاء اگزوز شده و منفجر گردد . وقتی که پیستون آغاز به حرکت می کند، نخست دریچه خروجی به وسیله نیروی ساخت شده از جریان و مکش، بسته می شود و بعد از آن از دریچه ورودی، مکیده شدن مایع به درون سیلندر را خواهیم داشت. در همین شرایط اصلی حرکت مجدد پیستون، مایع پس از بسته شدن دریچه ورودی، از روزنه خروجی حیاتی فشار بیرون می شود. همچنین نام دیگر پمپ ۹ پیستون، پمپ هیدرولیک فشار بالا هست زیرا همین نوع پمپ ها، دبی پایین و فشار بالایی دارند. چون در مواقعی که از ماشین آلات گوناگون (مثل کمپرسور ها، خودرو آلات اتوماتیک) در کار های کشاورزی یا این که صنعتی استفاده می شود، عملکرد مطلوب و بی نقص و عیب آن ها به کارکرد درست و دقیق پمپ 9 پیستون بستگی دارد. ممکن می باشد ان صدا ناشی از نصب نادرست استارتر باشد یعنی اساسی پوسته فلاویل صحیح در یک خط قرار نگرفته و یا اینکه دنده های پینتون مشهور به دنده استارت و یا دنده های فلایویل سائیده شده اند . که همین قطر و وزن در موتور های دیزل ممکن می باشد چگونه بفهمیم حلقه پیستون خراب است تفاوت داشته باشد. غالبا در مواقعی زیرا صنعت های مختلف، کارخانه ها و سوله هایی که نیاز به فشار بالا دارند، از همین مدل پمپ ها بهره می گیرند. به تیتر نمونه در سوله تولید نوشابه، گونه های صنایع هیدرولیک، ماشین آلات متعدد کشاورزی، دستگاه های آب شیرین کن، کارواش ها و … یک عدد از معروف ترین و کارآمدترین انواع پمپ های هیدرولیک پیستونی محوری و آیتم استفاده در اشکال متعدد ماشین آلات اتوماتیک، پمپ ۹ پیستون می باشد. مغازه هیدیکا انواع پیستون بوش پیستون و رینگ پیستون را از بهترین و اساسی میزان مرغوب بودن ترین برندها تامین و حیاتی بها های خوب و رقابتی به شما مشتریان گرامی عرضه کرده است. علت ارتقا تعداد پیستون ها و سیلندر ها در گونه های پمپ های پیستونی این است که یک جریان پیوسته در خروجی پمپ تامین و به همپا آن قدرت مطلوبی ایجاد شود. درصورتیکه شما همین مقاله را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در آیتم بهترین پیستون به جهت پژو بدست آورید به تارنما ما مراجعه کنید.

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum kusadasi escortkusadasi escortmobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme Bozdurma