به یاد داشته باشید که یک عدد از اهداف دارای بازاریابی محتوا آموزش مخاطب، ساماندهی آن ها در مسیر خرید، حل سؤالات آنان و ساخت ارزش است. درحال حاضر نمیگویم که مهم آن موافق نیستم، ولی اگر فکر میکنید از جلسه بیرون میروید و میگویید، “خوب همه، بیایید آغاز به ایجاد محتوای اهمیت کیفیت کنیم” و انتظار دارید بازاریابی محتوای خویش را آغاز کنید. بلافاصله. – غلط می کنی. ابزارهای زیادی می توانند به شما در توسعه و گسترش این کار یاری کنند، که، اذن دهید دارای آن روبرو شویم، آنقدرها نیز که به حیث می برسد معمولی برای دیدن ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید نیست. همینطور میتوانید اساسی دعوت از اینفلوئنسرهایی که دنبالکنندگان متعددی در این پلتفرمها دارند، حضور خویش را در شبکههای اجتماعی بهبود بخشید. علاوه بر پلتفرمهای برنامهریزی SEO، نظیر وب سایت گوگل Trends، Keyword Planner و SEMRush، و مجموعهای از راهحلهای واجب به جهت شرکتها، مانند CMS، CRM و جزءجزءکردن و تحلیل، از پلتفرمهایی به جهت رئیس فعالیتهای خود به کارگیری خواهید کرد. قدر آن را بدانید. مثل google Drive و Photos، کاربران میتوانند انواع فایلها را ذخیره و آپلود نمایند و آنها را به جهت ارسال، جمعآوری و دانلود برای کاربران قابل اشتراکگذاری کنند. به یاد داشته باشید که همین به تجربه کاربر نیز امداد می کند زیرا آنها می توانند محتوای شما را به سهل وآسان ترین نحوه بازنگری کنند. داستان خود را به روش ای مشغول کننده و مخصوص به فرد اصلی تصاویر متحرک بگویید که حال می توانند به عنوان یک ویدیوی رینگ ای یا این که PNG متحرک در بخش اعظمی از پلتفرم های رسانه های اجتماعی گزینه عشق شما به اشتراک گذاشته شوند. Feedly یک منش خوب برای یافتن محتوای انتخاب شده دارای ارتباط اصلی به دست آوردن و عمل شما است. با ترکیبی از محتوای ایجاد شده و اصلی. چگونه می توانید ظاهر محتوای خود را بهبود بخشید؟ KPIها بایستی مختص هدف ها بلندمدت و استراتژی محتوای مارک باشد که شرکت SaaS میتواند آنها را متناسب حساس نیازهای آن ها تهیه کند. چیزی که شما می بایست به شدت از آن اجتناب کنید، افراط در آن می باشد که در این رخ باعث به از دست دادن کامل بهره وری شما، از دست دادن تمرکز و اثر گذاری بر کیفیت انتشارات شما می شود. صحیح می باشد پزشک معالج فرانکنشتاین، ایجاد محتوا به معنای روح بخشیدن به راهکار بازاریابی شماست. تحقیقات نشان میدهد که شرکتهایی که وبلاگ دارند نسبت به شرکتهایی که بازاریابی ندارند، ازدحام و سرنخ بیشتری دارند. آیا می دانستید که مقالات حساس تصویر 90 % بیشتر از مقالات سوای تصویر مشاهده می کنند؟ اهمیت اختصاص عنوان ها مرتبط و آموزنده به مقالات محتوا آغاز نمایید و از غنی بودن آن حساس کلمات مهم مطمئن شوید.