ه) لیست کلمات کلیدی خود را با جستجو به معنای واقعی کلمه در هر جای دیگر گسترش دهید
نتایج جستجوی Google و ابزارهای کلیدی کلمات کلیدی می توانند چیزهای زیادی را برای شروع کار به شما بدهند ، اما به هیچ وجه کافی نیست.

برای موفقیت در سئو ، باید درک کنید که مردم چگونه در مورد طاقچه ای که در آن کار می کنید صحبت می کنند ، چه مشکلی دارند و غیره. از هر فرصتی برای صحبت با مشتریان استفاده کنید و به زبانی که استفاده می کنید توجه کنید.

انجام این کار به صورت حضوری بسیار عالی است ، اما همچنین بسیار وقت گیر است.

بنابراین در اینجا چند مکان وجود دارد که می توانید کلماتی را که مردم هنگام صحبت درباره موضوع مورد علاقه خود استفاده می کنند پیدا کنید:

انجمن ها: اجتماعات کاملاً معدودی وجود دارد که افراد در مورد مسافرت بحث می کنند. به عنوان مثال ، یک جستجوی ساده من را به سمت Forum Travel Travel Dublin سوق داد .
Quora / Reddit: Quora احتمالاً اولین جایی نیست که هنگام جستجوی مشاوره در سفر به ذهن شما خطور می کند ، اما از میزان اطلاعاتی که می توانید حتی در مورد این موضوع پیدا کنید تعجب کنید. از آنجا که به Reddit می رسیم ، این ادعا که یک subreddit برای همه چیز وجود دارد ، به طور کلی صادق است.
گروه های Facebook / LinkedIn: LinkedIn بیشتر به بازارهای B2B می پردازد ، اما وقتی صحبت از فیس بوک می شود ، تقریباً برای همه چیز گروه هایی وجود دارند.
هر وب سایت یا شبکه اجتماعی با تعداد زیادی بازدید کننده و محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند به عنوان منبع الهام بخش و ایده های کلمات کلیدی باشد.

پادکست ها همچنین می توانند منبع خوبی برای الهام بخش باشند …
http://tinyurl.com/ubs3vg7
https://rebrand.ly/15ob41g
https://bit.ly/3e9Bw2A
https://xip.li/fOeKP2
https://is.gd/WDVGeB
https://v.gd/OCBe3W
https://v.ht/RWIv4
https://plink.ir/oMVR4
https://u.nu/n0vd0
https://clck.ru/MuWbc
http://ulvis.net/QaRg
https://cutt.ly/OtZVnLj
https://shrtco.de/iRZq3
http://tny.im/OhPEo
منبع:https://tinyurl.com/r3cp23m

سایت آموزش سئو رایگان