تسلا در موقعیتی است که می‌تواند 7.5 میلیارد دلار از بایدن برای ساخت ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی دریافت کند.

[ad_1]

همانطور که کنگره لایحه زیرساخت خود را در پاییز امسال نهایی کرد، سازنده خودروهای الکتریکی تسلا اعلام کرد که به زودی مدل تجاری خود را تغییر خواهد داد و تمام ایستگاه های شارژ خود را به روی خودروهای همه تولیدکنندگان باز خواهد کرد، نه فقط خود.

به نظر می رسد که بی طرفی پلت فرم یکی از الزامات اصلی قانون جدید است، که وعده 7.5 میلیارد دلار پول مالیات دهندگان را برای شروع ساخت شبکه ملی گسترده از بنادر شارژ می دهد که قادر به پشتیبانی از آنچه دولت بایدن امیدوار است، انتقال به سوخت های غیرفسیلی است. جاده ها

حرکت تسلا نشان می دهد که امیدوار است مسیر داخلی برای جمع آوری بیشتر این پول داشته باشد.

تسلا به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اگرچه خطوط کلی چگونگی هزینه 7.5 میلیارد دلار هنوز در حال نوشتن است، تحلیلگران در حال بررسی هستند که چه کسی بخشی از این اقدام را دریافت خواهد کرد.

نامزدهای پیشرو شامل خودروسازان و شرکت‌های خدماتی هستند که دارای روابط عمیق و دانش کافی برای ساخت ایستگاه‌های شارژ هستند.

طرفداران انرژی سبز می گویند که جزئیات کمتر از نماد ورود 7.5 میلیارد دلاری مالیات دهندگان اهمیت دارند، که امیدوارند به مردم احساس تعهد پایدار برای پایان دادن به روش بلعیده شدن گاز بدهد. آمریکا.

“مثل مرغ یا تخم مرغ است. مایکل فارکاس، بنیانگذار و مدیر عامل Blink Charging، شرکتی که ایستگاه های شارژ را در سراسر کشور می سازد، می گوید: «اگر ایستگاه های شارژ دیگری وجود نداشته باشد، مردم برای خرید خودروهای الکتریکی راحت نخواهند بود.

اما تام پایل، رئیس موسسه تحقیقات انرژی بازار آزاد، گفت که دولت باید مرغ و تخم مرغ را به حال خود رها می کرد. او گفت که شرکت هایی که امیدوارند از تحول صنعت خودرو بهره مند شوند، باید مشارکت کنند.

آقای پایل گفت: «اگر این واقعاً یک فناوری نوظهور است، سیگنال‌های بازار باید برای تسلا برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها در دسترس باشد.

او همچنین می‌ترسد که دستورات دولتی با تلاش برای انتخاب برندگان از میان گزینه‌های فناوری موجود، بر تصمیم‌گیری تأثیر بگذارد. او گفت تقاضای مصرف کننده باید مشخص کند که کجا و چه نوع شارژرهایی تولید می شود.

طبق گزارش کاخ سفید، قانون بودجه ای را برای استقرار شارژرهای خودروهای الکتریکی در امتداد راهروهای بزرگراهی برای تسهیل سفرهای طولانی مدت و در جوامع برای اطمینان از شارژ راحت در محل زندگی، کار و خرید مردم فراهم می کند.

هنوز تصمیمات زیادی باید گرفته شود.

7.5 تریلیون دلار سرمایه گذاری در لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری که رئیس جمهور بایدن در ماه گذشته امضا کرد، در مورد زمان، مکان و چگونه سکوت می کند، علاوه بر این که ایستگاه های شارژ مالیات دهندگان را ملزم می کند در مکان های قابل دسترس و غیرقابل مالکیت عمومی باشند.

وزارت انرژی، و شاید ایالت هایی که بیشتر پول فدرال را مدیریت خواهند کرد، باید تصمیم بگیرند که آیا برای نوع خاصی از ایستگاه ها فشار بیاورند یا خیر. اتصال سطح 2 ممکن است ساعت ها طول بکشد تا باتری شارژ شود، در حالی که شارژرهای سریع DC خمیر را گاهی فقط در یک ساعت پر می کنند.

وزارت انرژی حدود 45000 ایستگاه شارژ عمومی در ایالات متحده را با بیش از 120000 پورت شارژ فهرست کرده است.

حدود 41000 ایستگاه به سطح 2 متصل هستند که ممکن است ساعت ها طول بکشد تا باتری شارژ شود، در حالی که 5600 ایستگاه دارای شارژرهای سریع DC هستند که گاهی اوقات می توانند باتری را در کمتر از یک ساعت شارژ کنند.

خانم بایلو گفت تحقیقات بیشتری برای یافتن بهترین راه برای استفاده از پول مورد نیاز است.

“عجله نکن. درست انجامش بده، “او گفت.

چندین فروشگاه مانند Whole Foods و Walmart با شرکت هایی مانند Blink همکاری کرده اند تا مکان هایی را نصب کنند که مردم بتوانند هنگام خرید وسایل نقلیه خود را شارژ کنند.

با این حال، اکثر مردم هنگام خواب خودروهای خود را در خانه شارژ می کنند. وسایل نقلیه الکتریکی می توانند حدود 200 مایل را پیش از اتمام آب بپیمایند، بنابراین اگر مردم به سفرهای طولانی سفر نکنند، احتمالاً می توانند برای شارژ مجدد به خانه بازگردند.

آقای فارکاس گفت، بنابراین اگر ایستگاه های شارژ سریع برای اطمینان دادن به رانندگان ساخته شود تا مردم بتوانند خالی نشستن آنها را ببینند، این یک “فیل سفید” برای صنعت خواهد بود.

ادوارد سانچز، تحلیلگر ارشد خودرو در Strategy Analytics، یک تحلیلگر جهانی گفت: در همان زمان، وزارت انرژی تخمین می‌زند که 40 درصد از رانندگان ایالات متحده در مکان‌هایی مانند خانه‌های گاراژی زندگی نمی‌کنند که بتوانند ماشین‌های خود را هنگام خواب روشن کنند. شرکت مشاوره.

آقای سانچز و آقای فارکاس گفتند که ممکن است یارانه دادن به شارژرهای کندتر که می توانند خودروها را در دو تا شش ساعت شارژ کنند، مهم تر باشد.

آقای فارکاس گفت که مقامات فدرال و محلی از ارائه کمک های مالی از قبل به پرداخت هزینه و در عوض بازپرداخت شرکت ها پس از ساخت ایستگاه ها برای اطمینان از اجرای واقعی پروژه ها، دور می شوند.

آقای فارکاس اذعان کرد که دلارهای زیرساختی می تواند به شرکت ها برای ساخت سایت های شارژ که توسط شرکت ها تامین می شود، پرداخت کند. اما به جای هدر دادن آن، او گفت که دلارهای دولتی همچنین پول بیشتری را برای شرکت‌ها آزاد می‌کند تا سایت‌های شارژ بیشتری را در جاهای دیگر بسازند.

برخی از شرکت‌هایی که برای پول فدرال مبارزه می‌کنند ممکن است شگفت‌انگیز باشند.

کارلا بایلو، رئیس و مدیر عامل مرکز تحقیقات غیرانتفاعی، گفت: از آنجایی که ایالات متحده در انتقال به برق عقب مانده است، شرکت های جهانی میلیاردها دلار را در توسعه نسخه های الکتریکی برای پاسخگویی به تقاضا در مناطقی مانند اروپا و آسیا غرق می کنند. او گفت که تقریباً هر شرکت خودروسازی در حال توسعه وسایل نقلیه الکتریکی است و از فضای بیشتری برای شارژ آنها بهره خواهد برد.

خانم بایلو گفت، از آنجایی که در حال حاضر تولید خودروهای الکتریکی هزینه بیشتری دارد، شرکت‌های خودروسازی سود زیادی از آنها نخواهند داشت. با این حال، این باید تغییر کند، زیرا هزینه های ساخت و ساز کاهش می یابد و انتظار نمی رود که انتقال به برق به شرکت های خودرویی که در دراز مدت این انتقال را انجام می دهند، آسیب برساند.

او به شرکت‌های خودروسازی گفت: «هیچ‌کس نمی‌گوید که ما را می‌کشد.

خانم بایلسو گفت در همان زمان، برخی از شرکت‌های گاز با دیدن نوشته‌های روی دیوار، شروع به ساخت ایستگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی کرده و پمپ بنزین‌ها را به «پست‌های برق» تبدیل می‌کنند.

هر شرکتی که در نهایت برنده شود، منتقدان می گویند که بازنده مالیات دهندگان هستند، به ویژه آنهایی که در نردبان اقتصادی پایین تر قرار دارند، که اتوبوس های شهری و مترو برای آنها روش حمل و نقل واقعی تری نسبت به تسلا با قیمت 45000 دلار است.

جک هرتیک، سخنگوی جمهوری خواه در کمیته انرژی و تجارت مجلس نمایندگان گفت: دموکرات ها در حال آماده شدن برای صرف میلیاردها دلار برای وسایل نقلیه الکتریکی و زیرساخت های وسایل نقلیه الکتریکی هستند، هدیه ای که توسط مالیات دهندگان به ثروتمندان پرداخت می شود. «برنامه خودروهای برقی دموکرات ها انتقال ثروت از کارگران آمریکایی است که توانایی خرید خودروهای برقی را ندارند به ثروتمندان.

آقای بایدن اجازه نداده است چنین انتقادی مانع رویاهای بزرگ او شود.

ما اولین شبکه ملی ایستگاه های شارژ را در کل کشور خواهیم ساخت – بیش از 500000 مورد از آنها. او ماه گذشته گفت: «بنابراین می‌توانید در سراسر کشور لعنتی، از ساحل شرقی تا ساحل غربی، بروید، درست همانطور که اکنون در یک پمپ بنزین توقف می‌کنید.

تجزیه و تحلیل Alix Partners، یک شرکت مشاوره کسب و کار جهانی، نشان می دهد که رئیس جمهور هنوز به اندازه کافی بزرگ رویاپردازی نمی کند. آلیکس دریافت که اگر محبوبیت وسایل نقلیه الکتریکی به رشد خود ادامه دهد، تعداد ایستگاه های شارژ در کشور باید از 98000 در سال 2020 به 1.5 میلیون در سال 2030 افزایش یابد.

تحلیلگران واقعاً انتظار دارند که علاقه همچنان به رشد خود ادامه دهد، زیرا بر این باورند که وقتی هزینه کمتر برق در نظر گرفته شود، هزینه خرید و داشتن یک وسیله نقلیه الکتریکی می تواند تقریباً با موتورهای احتراق داخلی برابر باشد.

آکشی سینگ، مدیر صنایع صنعتی و خودرو در پرایس واترهاوس کوپرز ایالات متحده آمریکا، گفت که ممکن است اعتبار مالیاتی 12500 دلاری برای وسیله نقلیه ای که دموکرات ها می خواهند در بودجه نوظهور خود تصویب کنند، باید برای ایستگاه های شارژ هزینه شود، زیرا الکتریکی به هر حال وسایل نقلیه در دسترس تر خواهند بود.

آقای سینگ گفت: “7.5 میلیارد دلار زیاد نیست، اما شروع خوبی است.”



[ad_2]

https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir