تبلیغات آنلاین چیست؟ انواع عناصر مهم

در عصر دیجیتال ، راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق آنلاین برای مشاغل کوچک ضروری است. مشاغل کوچک برای یافتن مشتری جدید و موفق تر شدن به تبلیغات آنلاین نیاز دارند. برای تبلیغات آنلاین ، گزینه های مختلفی دارید: رسانه پرداخت ، پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) ، نمایش آنلاین ، پرداخت در نتایج جستجو ، استفاده از برنامه ها و. برای پاسخ به این سؤال که تبلیغات آنلاین چیست ، به ما بپیوندید.

حتما بخوانید:
بازاریابی موبایل چیست و چگونه می توانید یک استراتژی مناسب طراحی کنید؟
خبرنامه ایمیل چیست و جایگاه آن در بازاریابی چیست؟
به بازاریابی ربوده شده ، دلایل اهمیت و مراحل آن توجه کنید
مشاوران تبلیغات می توانند به شما در برنامه ریزی تبلیغات آنلاین خود کمک کنند. به عنوان مثال ، در بهینه سازی سایت و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، فعالیت های تبلیغاتی از طریق ایمیل یا بازاریابی رسانه های اجتماعی. بنابراین در پاسخ به تبلیغات آنلاین چیست ، گزینه های مختلفی وجود دارد و هر کدام می توانند ابزاری برای کمک به تبلیغات آنلاین باشند.

روزهای چاپ تبلیغات در روزنامه های دیگر به پایان رسیده است. این روزها همه جاده ها به وب و شبکه های جهانی و اجتماعی منتهی می شود. بعد از مدتها تبلیغات آنلاین توپ را از دست تبلیغات سنتی گرفته است و این روند در آینده نیز ادامه خواهد یافت. دستگاه های ضبط کننده فیلم های دیجیتال ، iPod ها و وضعیت جایگزین دستگاه های سنتی مانند رادیو و تلویزیون شده اند. این روزها ، آنها تمام اخبار را از طریق تلفن های هوشمند خود دنبال می کنند. طبق گفته Forbes ، در آینده نزدیک تبلیغات سنتی کاملاً از دنیای تبلیغات محو خواهد شد.

به طور کلی دو نوع تبلیغات آنلاین وجود دارد: تبلیغات با نمایش در جستجوی کاربران یا تبلیغات با نمایش در سیستم عامل های مختلف آنلاین. تبلیغات جستجو به موتورهای جستجوگر مانند Google اجازه می دهد تا تبلیغات خود را با وب سایت ها و برنامه های مختلف بر اساس موضوع ، محتوا یا کلمات کلیدی جستجو شده در Google تنظیم کنند. مطمئناً در این روش تبلیغات آنلاین ، مشتریان بالقوه که به دنبال محصول یا خدمات در شغل شما هستند ، در مسیر جستجوی خود به شما معرفی می شوند. تبلیغات نمایش همچنین شامل تصاویر یا فیلم هایی است که پیام شغلی شما را به بازدید کنندگان وب سایت منتقل می کنند.

چگونه تبلیغات آنلاین به تجارت کوچک شما کمک می کند؟
تبلیغات آنلاین چیست و ارتباط آن با تجارت چیست؟

این روزها ، آنها تمام وقت خود را صرف تلفن های هوشمند یا رایانه های خود می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که اهمیت تبلیغات آنلاین بسیار گسترده و مهم شده است و در مشاغل کوچک این روش تبلیغات به گزینه اول تبدیل شده است. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این روش تبلیغاتی ، قابلیت اشتراک کاربران است. کاربران می توانند به راحتی نتایج جستجو و مطالب خود را با خانواده و دوستان به اشتراک بگذارند.

بنابراین تبلیغات صحیح شما در وب و موتورهای جستجو نه تنها بازدید کنندگان یا مشتریان بالقوه را به خود جلب می کند بلکه به تعداد زیادی از دوستان و آشنایان نیز امکان بازدید و ورود به حلقه شبکه های اجتماعی آنها را می دهد.

انواع مختلف تبلیغات آنلاین چیست؟
انواع مختلفی از تبلیغات آنلاین وجود دارد. اما مشهورترین آنها عبارتند از: نمایش در سایت ، پرداخت هر کلیک ، تبلیغات بنر ، رسانه های اجتماعی پرداخت شده (فیس بوک ، توییتر) و تبلیغات برنامه و Google Adwords. در ادامه با هریک از این موارد برخورد خواهیم کرد:

1. تبلیغات جستجوی پرداخت شده
تبلیغات آنلاین چیست؟

این روش بسیار مؤثر است. هنگامی که کاربران در جستجوی محصول یا خدمات خاص هستند ، تبلیغ شما در نتایج جستجوی آنها ظاهر می شود. به این ترتیب ، با توجه به کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران ، در نتایج مشاهده خواهید شد. و موتورهای جستجو بر اساس آن کلید واژه ، کاربران را به صفحه و وب سایت شما هدایت می کنند. طبق آمار ، 2.3 میلیون جستجو در هر ثانیه در گوگل انجام می شود و بیشتر نتایج شامل تبلیغات و تبلیغات موجود در گوگل است.

۲. پرداخت برای هر کلیک
این روش همچنین بسیار متداول و مؤثر است و از طریق آن ، ترافیکی که می خواهید مستقیماً به وب سایت کسب و کار شما هدایت می شود. هر مشاغلی همچنین می تواند از بودن در نتایج موتور جستجو بهره ببرد. یعنی با کمک پشتیبانی موتور جستجو ، بر اساس کلمات کلیدی و عبارات خود و مطابقت آنها با کلمات و عبارات جستجو شده تا در نتایج مورد انتظار کاربران ظاهر شود.

به عنوان مثال ، اگر کلمه “حسابدار” توسط یک کاربر جستجو شود ، و بعد از اینکه موتور جستجو آگهی مربوط به آن را به شما داد ، و کاربر بر روی تبلیغ کلیک کند و وارد سایت شما شود ، به موتور جستجو مدیون هستید. هزینه پشتیبانی را بپردازید فراموش نکنید که پرداخت این پشتیبانی فقط در صورت ورود کاربران به تبلیغ شما و بازدید از آن انجام می شود.

برای ایجاد و مدیریت کمپین های پرداخت برای هر کلیک تلاش زیادی می شود. کلمات کلیدی باید با دقت و صحیح انتخاب شوند ، کلمات کلیدی انتخاب شده در گروه های تبلیغی و تبلیغاتی باید با صفحات مناسب طبقه بندی و مطابقت داشته باشند. اگر این کمپین ها به طور صحیح و هوشمندانه برنامه ریزی شوند ، هزینه کمتری صرف می شود.

برای ادامه مطلب کلیک کنید