بازی: درون آمادگی پنتاگون برای درگیری با چین



یک حمله سایبری غافلگیرکننده یا پالس الکترومغناطیسی سیستم های ارتباطی ارتش ایالات متحده را از بین می برد، در حالی که یک بمباران توپخانه ای گسترده به سمت کشتی ها و جت های جنگنده ایالات متحده در اقیانوس آرام انجام می شود.

ظرف چند روز یا شاید چند ساعت، ارتش آزادیبخش خلق (PLA) دفاع ایالات متحده و متحدان منطقه ای آن را فلج کرد و زمینه را برای تهاجم سریع هوایی به تایوان فراهم کرد. پس از سال‌ها مطالعه ایالات متحده، برنامه‌ریزان نظامی چینی در حال اجرای یک استراتژی تقریباً کامل هستند که بر حملات همزمان در مناطق مختلف – از جمله سلاح‌های مافوق صوت که با سرعتی شگفت‌انگیز در فضا حرکت می‌کنند – متکی است تا به طور سیستماتیک دفاع آمریکا را به خطر بیندازند و دسترسی به اطلاعات مهم را محدود کنند. میدان نبرد، و رهبران پنتاگون و کاخ سفید را با گزینه‌های معدودی برای مقابله به مثل باقی می‌گذارند.

چنین سناریوهای کابوس‌آمیزی معمولاً در اعماق پنتاگون و تأسیسات نظامی کلیدی در سراسر کشور به شکل بازی‌های جنگی اجرا می‌شوند – تمرین‌های بسیار دقیق و واقع‌بینانه که گاهی بعد از ظهر برگزار می‌شود و گاهی یک سال یا بیشتر طول می‌کشد. آنها صراحتاً برای افشای آسیب‌پذیری‌ها در برنامه‌ریزی پنتاگون طراحی شده‌اند، زیرا یک «تیم قرمز» از پرسنل نظامی به دنبال یافتن حفره‌هایی در استراتژی‌های دفاعی ایالات متحده برای تایوان، حمله روسیه در شرق اروپا یا حتی حمله مستقیم به میهن یا تأسیسات نظامی ایالات متحده هستند. خارج از کشور

آموزه های Wargame یک اصل و نسب طولانی دارد، زیرا بخشی از برنامه ریزی نظامی بود که قدمت آن به دهه 1800 بازمی گردد. اما با انباشته شدن نیروهای مسلح عظیم چین در اقیانوس آرام و حرکت نیروهای روسی در امتداد مرز با اوکراین، در قرن بیست و یکم اهمیت و فوریت جدیدی پیدا کردند. با افزایش احتمال درگیری، اهمیت درس‌هایی که باید از بازی‌های جنگی آموخته شود، افزایش می‌یابد، زیرا رهبران پنتاگون از آن به عنوان مهم‌ترین ابزاری که در اختیار دارند برای آماده شدن برای نبرد و راهی ضروری برای شبیه‌سازی هرج‌ومرج و سردرگمی یاد می‌کنند. از جنگ

تیم‌های ورزشی فرصتی برای درک نقاط قوت و ضعف خود دارند، زیرا آنها بازی را انجام می‌دهند. برنده می شوند، می بازند، بازخورد می گیرند، می روند فیلم را ببینند. ژنرال کلینتون هینوته، معاون رئیس ستاد نیروی هوایی در بخش استراتژی، یکپارچگی و الزامات، در مصاحبه اخیر با واشنگتن تایمز گفت: و آنها می توانند در تیم خود پیشرفت هایی ایجاد کنند. “به دلایل واضح، شما نمی خواهید دعوا کنید و بازخورد بگیرید و تغییر کنید و دوباره بجنگید. ما فصلی از نبردها را نمی‌خواهیم، ​​بنابراین باید راه‌هایی برای کشف، آزمایش خودمان پیدا کنیم، و سعی کنیم بفهمیم که کجا ایده‌هایی داریم که به خوبی کار می‌کنند، کجا توانایی‌هایمان به درستی جمع می‌شوند، و سپس به کجا نیاز داریم. آنها. بهبود بازی‌های جنگی یکی از چیزهایی است که به ما در انجام آن کمک می‌کند.»

رهبران نظامی کلیدی مانند ژنرال هینوته در سال‌های اخیر درباره موفقیت‌ها و شکست‌های رزمایش‌های نظامی، به‌ویژه تمرین‌هایی که ایالات متحده را در مقابل رقیب اصلی جهانی خود، چین قرار می‌دهند، صریح‌تر صحبت کرده‌اند. به عنوان مثال، ژنرال جان هیتون، معاون سابق ستاد ارتش ایالات متحده، در ماه ژوئیه زمانی که در یک سخنرانی عمومی اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در یک درگیری شبیه سازی شده با چین به شدت شکست خورده اند، خبرساز شد.

یک تیم قرمز تهاجمی که در 20 سال گذشته در حال مطالعه در مورد ایالات متحده بوده است، فقط به دور ما می چرخد. آنها دقیقاً می‌دانستند که ما قرار است چه کار کنیم، قبل از اینکه این کار را انجام دهیم، “او گفت که زنگ امنیت ملی را به صدا درآورد و این ترس را تشدید کرد که بهترین ارتش جهان مزیت خود را با سرعت خطرناکی از دست می‌دهد.

قرار گرفتن در معرض نقاط ضعف

این تیم قرمز معمولاً با یک “تیم آبی” به نمایندگی از ایالات متحده و در برخی موارد متحدان مانند بریتانیا، استرالیا یا ژاپن روبرو می شود. با توجه به ماهیت بازی‌های جنگی و هدفی که برای برنامه‌ریزی نظامی میان‌مدت و بلندمدت انجام می‌دهند، مقامات می‌گویند که شرایط خاص اغلب به سمت قرمز متمایل می‌شوند تا آسیب‌پذیری‌های تیم میزبان را برجسته کنند.

ژنرال گفت: “ما عرشه را مرتب نمی کنیم.” Hinote. «وقتی این بازی‌های جنگی را انجام می‌دهید، این وسوسه وجود دارد که بخواهید برنده شوید. این وسوسه وجود دارد که ساختار بازی را طوری بسازید که بتوانید برنده شوید. و ما این اجازه را نمی دهیم. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، ما احتمالاً در طرف آبی، طرف دوستانه، سختگیرتر از این هستیم که امیدوار باشیم در یک چیز واقعی باشیم.

او گفت: «شما در بدترین حالت هستید. ترجیح می‌دهم این کار را بکنم تا اینکه به بهترین حالت متمایل شوم و غافلگیر شوم.»

خود بازی‌ها می‌توانند از تمرین‌های تخته مدرسه قدیمی گرفته تا شبیه‌سازی‌های کامپیوتری و روش‌های دیگر برای ایجاد یک سناریوی واقعی در میدان نبرد متغیر باشند. آنها معمولاً با افشای ویژگی های گسترده یک درگیری، مانند حرکت نظامی چین علیه تایوان یا حمله کره شمالی به همسایه جنوبی آن، شروع می شوند.

مقامات پنتاگون برای ارائه تصویری دقیق از توانایی های دشمن، به شدت به اطلاعات جامعه اطلاعاتی متکی هستند. توانایی های ایالات متحده نیز با جزئیات بسیار مشخص شده است، به طوری که همه افراد شرکت کننده در رزمایش از سطح نیروی انسانی، تجهیزات و تسلیحات در اختیار خود آگاه هستند.

بازی‌های جنگی به طور طبیعی بر درگیری‌های آینده تمرکز می‌کنند، و بنابراین می‌توان برخی فرضیات را در مورد توانایی ارتش دشمن در چند سال آینده ایجاد کرد.

به گفته خودی‌های نظامی، این نوع برنامه‌ریزی کلیدی است تا اطمینان حاصل شود که پنتاگون نبردهای آینده را زیر نظر دارد، حتی اگر امروز برای نبرد احتمالی با چین آماده شود.

“شما 18 ماه قبل مواظب خود هستید. مارک مونتگومری، مدیر ارشد مرکز سایبری و نوآوری های فناوری در بنیاد دفاع از دموکراسی ها، گفت: شما در شرف راه اندازی بازی جنگی امسال هستید و از قبل اهداف بازی جنگی سال آینده را تأیید می کنید.

او اضافه کرد که فریم های زمانی بسیار مهم هستند، زیرا ماهیت بازی مبارزه به شدت تغییر می کند بسته به اینکه چقدر آینده را پیش بینی می کنید.

آقای مونتگومری، مدیر سابق سیاست در کمیته نیروهای مسلح سنا، می گوید: «اگر افق زمانی یک یا دو سال یا حتی سه یا چهار سال باشد، به چیزهایی مربوط می شود. «اگر افق زمانی 15 یا 20 سال باشد، بیشتر یک استراتژی است.

هنگامی که سناریو و جدول زمانی مشخص شد، دو طرف اساساً متناوب می‌شوند و هر حرکت به تعیین چگونگی شکل‌گیری نبرد کمک می‌کند. قضات معمولاً برای اطمینان از واقعی بودن این حرکات حضور دارند. برای مثال، یک طرف نمی تواند به سادگی پایتخت یک کشور رقیب دارای سلاح هسته ای را از بین ببرد.

بیشتر و بیشتر خدمات نظامی ایالات متحده بر مدل سازی رایانه ای تکیه می کنند تا بازی را تا حد امکان واقعی کنند.

ژنرال هینوته گفت: «آنچه ما روی آن سرمایه گذاری زیادی کرده ایم، بخش مدل سازی است. زیرا آنچه ما ترجیح می‌دهیم بتوانیم انجام دهیم این است که بگوییم این ویژگی در حال حاضر فعال است و مدل‌سازی نشان می‌دهد که این تأثیر را دارد.»

«مدل سازی که ما از نبرد هوا به هوا انجام می دهیم دنیای واقعی است. تا جایی که می‌توانید بدون پرواز هواپیماها علیه یکدیگر به آن نزدیک شوید.

این ترکیب حرکت انسان و مدل سازی رایانه ای سناریوهای بازی های جنگی را به سطح کاملاً جدیدی از واقع گرایی رسانده است و مقامات وزارت دفاع می گویند این بازی های جنگی پیشرفته به ایالات متحده کمک کرده است تا برای نبردهای آینده بهتر آماده شود.

مشکل با چین

به دلایل واضح، بسیاری از بازی‌های نظامی کلیدی پنتاگون بر تهدیدهای چین تمرکز دارند، که وزیر دفاع لوید آستین معمولاً آن را “تهدیدی برای ارتش ایالات متحده” می‌نامد. تحلیلگران می گویند که تصمیمات بودجه ای ناشی از محدودیت های بودجه ای در دهه گذشته، بیشتر مزیت آمریکا را نسبت به دشمنش از بین برده است، در حالی که ارتش چین به طور قابل توجهی قابلیت های زمینی و دریایی خود را بهبود بخشیده است.

استراتژیست های چینی همچنین از این مزیت برخوردارند که می توانند بر چندین اولویت نزدیک مانند تایوان و کنترل دریای چین جنوبی تمرکز کنند، در حالی که استراتژیست های آمریکایی به دنبال نظم جهانی برای محافظت از هر قاره هستند.

آقای مونتگومری گفت: “ما تصدیق می کنیم که آنها به دلیل پراکندگی ما در 20 سال گذشته در خاورمیانه، شکاف را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند.” این موضوع فقط مربوط به حضور و موقعیت نیست، بلکه به این موضوع می‌پردازد که نیروی دریایی و نیروی هوایی باید در مورد آمادگی نیروها در برابر نیروهای مدرن در برابر تجهیزات و تدارکات نسل بعدی در برابر تحقیق و توسعه برای نسل بعدی تصمیم‌های سخت‌گیرانه بگیرند.

اما تمرین‌های نظامی می‌تواند بسیار فراتر از این باشد که آیا نیروی دریایی یا نیروی هوایی ایالات متحده می‌توانند همتای چینی خود را در یک نبرد تن به تن شکست دهند یا خیر. سناریوهای دنیای واقعی بسیار پیچیده‌تر هستند و شامل تعدادی سؤالات ژئوپلیتیکی می‌شوند، مانند اینکه آیا کشورهای دوست قبلی می‌توانند تسلیم فشار اقتصادی چین شوند و بمب‌افکن‌های آمریکایی را از حق پرواز محروم کنند.

برخی از روشن‌فکرانه‌ترین تمرین‌های نظامی در دسترس عموم شامل آن دسته از مسائل حیاتی اقتصادی، اتحادها و اهرم‌های سیاسی است. به عنوان مثال، یک بازی جنگی اخیر که توسط اندیشکده مرکز امنیت جدید آمریکا (CNAS) تهیه شده است به این موضوع می پردازد که در صورت تسلط چین بر دونگشا، بخشی از جزایر پراتاس در سواحل جنوبی تایوان، ایالات متحده و متحدانش چه کاری می توانند انجام دهند. نقض حاکمیت تایوان، اما بسیار کمتر از یک تهاجم تمام عیار.

با توجه به اینکه ایالات متحده و متحدانش مطمئناً به دنبال اجتناب از یک سناریوی تمام عیار جنگ جهانی با چین خواهند بود، بازی جنگی مشکلات جدی را با گزینه های موجود در اختیار استراتژیست های آمریکایی آشکار کرده است.

CNAS در گزارشی با تشریح نتایج این رزمایش که متخصصان تایوانی، آمریکایی و منطقه‌ای در آن شرکت داشتند، گفت: «این نگران‌کننده است که بازی چندین گزینه معتبر برای وادار کردن چین به ترک دونگشا و بازگشت به وضعیت موجود پیدا کرده است».

«تیم‌های نماینده ایالات متحده و تایوان برای وادار کردن چین به خروج از دونگشا بدون تشدید بحران تلاش کرده‌اند. تیمی که چین را نمایندگی می‌کرد، با توجه به مزیت آن در وهله اول، محدودیت‌های ارضی و نزدیکی جغرافیایی، از تشدید تنش اجتناب کرد. در مقابل، تیم ایالات متحده مجبور شد نیروهای خود را به روش‌هایی که مخاطره‌آمیز و نگهداری آنها دشوار است، به پیش ببرد.» محققان CNAS نوشتند. «گزینه‌های غیرنظامی جنایتکارانه، مانند تحریم‌های اقتصادی یا کمپین‌های اطلاعاتی، بسیار طول کشید تا مؤثر واقع شوند و به نظر ضعیف‌تر از آن به نظر می‌رسیدند که چین را مجبور به صرف‌نظر کردن از سود خود کند. واکنش‌های نظامی تهاجمی‌تر خطر تشدید جنگ را دارد، که تیم‌های آمریکایی و تایوانی می‌خواستند از آن اجتناب کنند.

برنامه ریزان نظامی از عوامل بی شماری در کار آگاه هستند، از جمله بسیاری که فراتر از قلمرو سنتی نبرد خالص هستند. ژنرال هینوته به تایمز گفت که آخرین مانور نظامی بزرگ نیروی هوایی با چین شامل بسیاری از عناصر دیگر است.

ما از طریق سوالاتی مانند … آیا می‌توان انتظار داشت که اجازه انجام این کارها را داشته باشیم، شاید اقدامی سایبری علیه حزب کمونیست انجام دهیم؟ [of China]? شاید او کاری در مورد کشتیرانی، محاصره، توقف تنگه مالاکا، التماس از مالزیایی ها برای توقف تنگه مالاکا انجام داده است.

او گفت: «این فقط ارتش نیست که به مسائل نظامی می پردازد، زیرا استفاده از زمان واقعاً بد خواهد بود.

همه این عوامل ارتباط نزدیکی با واقعیت دارند. اما کارشناسان اذعان دارند که با گسترش بیشتر تمرین‌های نظامی در آینده، سناریوها پیچیده‌تر می‌شوند.

آقای مونتگومری می گوید: «سطح تخیل با افق زمانی آن تعیین می شود. «سه تا پنج سال، فانتزی زیاد نیست. 15 تا 20 سال است که بیگانگان به چینی ها کمک می کنند.




https://20khababr.ir
https://afkharebartar.ir
https://akhabarebartar.ir
https://andnews.ir
https://avatefepak.ir
https://baranmajale.ir
https://behtaringam.ir
https://daltek.ir
https://elmitarin.ir
https://fardayeashena.ir
https://forbos.ir
https://foxirani.ir
https://gisoon.ir
https://hodhodirani.ir
https://iranisard.ir
https://kahkashani.ir
https://lasttimes.ir
https://lilaki.ir
https://livejame.ir
https://magirani.ir
https://majaleiranian.ir
https://mervina.ir
https://mineralnews.ir
https://modirezard.ir
https://momon.ir
https://moniseh.ir
https://nationaliran.ir
https://netcrafti.ir
https://news-single.ir
https://newsexpress.ir
https://newslife.ir
https://newsspot.ir
https://newsteen.ir
https://nikmag.ir
https://officemag.ir
https://okaziyon.ir
https://one-news.ir
https://pandamag.ir
https://parsroids.ir
https://patris-fun.ir
https://senatornews.ir
https://seratmag.ir
https://sibala.ir
https://sohanian.ir
https://sosokan.ir
https://tazekhabari.ir
https://technoirani.ir
https://timesirani.ir
https://yamorani.ir
https://yandexkhabari.ir
https://abdoosnews.ir
https://zehnenoandinsh.ir
https://abestanews.ir
https://abtinnews.ir
https://akhbarebartaaar.ir
https://akhbaremaaaa.ir
https://akhbareshomaaa.ir
https://akhshijnews.ir
https://atrinnews.ir
https://atroticnews.ir
https://atshnews.ir
https://bashariatemrooz.ir
https://dastesalamatt.ir
https://dostemansalam.ir
https://elementorsite.ir
https://emrooztafahom.ir
https://ensanedirooooooz.ir
https://etelaresankhabar.ir
https://examplenews.ir
https://fardaalefba.ir
https://gisooyekhabar.ir
https://halohekayatha.ir
https://hashtadonoh.ir
https://hekayatfardayeemaaa.ir
https://honarmandkhabar.ir
https://istgaheshomareyek.ir
https://ketabkhoooon.ir
https://kimyagaaaar.ir
https://markazeakhbar.ir
https://masternewss.ir
https://mohamadrezasite.ir
https://morvarideasia.ir
https://mramins.ir
https://naserinews.ir
https://nasermr.ir
https://newsamins.ir
https://newsatropat.ir
https://newscenterals.ir
https://newsmineral.ir
https://newsouls.ir
https://newspishgamannn.ir
https://newssalam.ir
https://newsshans.ir
https://newsworlds.ir
https://parinews.ir
https://patris-music.ir
https://poshtibannews.ir
https://powernewss.ir
https://recordejadid.ir
https://salamnewws.ir
https://23ncfst.ir/
https://amiran-carpet.ir/
https://armanenergytec.ir/
https://blogenews.ir/
https://blogkhoon.ir/
https://bvfars.ir/
https://charsounews.ir/
https://chsnews.ir/
https://dezfil.ir/
https://dmwebmaster.ir/
https://dota2news.ir/
https://erfanhd.ir/
https://etminan110.ir/
https://faratarazkhabar.ir/
https://farsgardi20.ir/
https://footynews.ir/
https://goto98.ir/
https://ilyarkhabar.ir/
https://ir2khabar.ir/
https://iranalmanac.ir/
https://irandaryafest.ir/
https://khabarehaft.ir/
https://khabarontime.ir/
https://lolsms.ir/
https://maadgig.ir/
https://masoudtb.ir/
https://mp3news.ir/
https://music-ha.ir/
https://nakhlestankhabar.ir/
https://newcharge.ir/
https://news-links.ir/
https://news180.ir/
https://pimn.ir/
https://prmf.ir/
https://pvnews.ir/
https://rejawnews.ir/
https://sahab-co.ir/
https://samanbarg.ir/
https://semanews.ir/
https://shirinonews.ir/
https://soheilesonghor.ir/
https://tacity.ir/
https://taktanews.ir/
https://tarabaranmag.ir/
https://telegram-persian.ir/
https://tfcenter.ir/
https://trika.ir/
https://velninews.ir/
https://vidnaz.ir/
https://wajnews.ir/
https://your-news.ir/
https://zangannews.ir/
https://2016downloadnew.ir/
https://paxsolomusic.ir/
https://daryamedia.ir/
https://andikakhabar.ir/
https://seo-pbn.ir/
https://ghezelwich.ir
https://panaztebtabriz.ir
https://shayna-net.ir
https://kanooneslamshahr.ir
https://raynuts.ir
https://honare2.ir
https://itsama.ir
https://flingpet.ir
https://foreverpro.ir
https://fraeesi.ir
https://gkhabar.ir
https://18amlak.ir
https://pooyesh-khabar.ir
https://matsef.ir
https://photo-land.ir
https://tabarestan118.ir
https://disachain.ir
https://chikaapp.ir
https://mahestan18.ir
https://radyaabkala.ir
https://c-civil.ir
https://saeeed.ir
https://copytops.ir
https://modirsearch.ir
https://shz1music.ir
https://m-khosravi.ir
https://iranhayashi.ir
https://iranian-dress.ir
https://gigblog.ir
https://basitcg.ir
https://mashhadhekmat.ir
https://rahetamin.ir
https://radolyamani.ir
https://bnemati.ir
https://face-wood.ir
https://tourvare.ir
https://centertasisat.ir
https://bidarirafsanjan.ir
https://namahaa.ir
https://30pp.ir
https://script-tabadol-link.ir
https://simayesarbedar.ir
https://pakdashtiha.ir
https://rentacars.ir
https://2019movies.ir
https://ekar24.ir
https://saber-ramezani.ir
https://teb-saharsina.ir

ایندکسر