ارائه خدمات حرفه ای سئو

سئو یا بهینه سازی موتور جستجو مشاوره سئو برای بهبود عملکرد سایت شما بر اساس استانداردهای موتور جستجو و جذب بازدید کنندگان بیشتر انجام می شود. عوامل زیادی بر روی SEO شما تأثیر می گذارند ، از کلماتی که در متن و محتوا استفاده می شود ، تا لینک های ورودی به سایت شما از سایت های دیگر ، گاهی اوقات ایجاد ساختار صحیح سایت شما برای موتورهای جستجو ، SEO نامیده می شود.

مهمترین سوالی که کاربران از خود می پرسند این است که تعریف SEO دقیقاً چیست؟ SEO مجموعه فعالیتهایی است که ما در طراحی سایت ، استراتژی محتوا و تولید محتوا انجام می دهیم تا موقعیت بهتری در نتایج جستجوی گوگل بدست آوریم و بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت جذب کنیم.

اما سئو به همین جا ختم نمی شود. SEO به معنای بهینه سازی موتور جستجو است که مشاور سئو سایت به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. امروزه این مفهوم به Search Experience Optimization تغییر یافته است ، که معادل بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو است ، به عبارت دیگر ، باید توجه ویژه ای به رضایت کاربر از نتیجه یافت شده داشته باشیم.

مفهوم سئو تنها مربوط به موتورهای جستجو نیست بلکه بهینه سازی سایت برای بازدیدکنندگان یکی از عوامل اصلی آن است. در سال های اخیر سیاست های گوگل مطابق با انتظارات بازدید کنندگان سایت بوده است.

فیلم آموزش سئو چیست؟
یک فیلم ببینید

00:00
03:38

در این ویدئو مشاوره رایگان سئو حرفه ای یاد خواهیم گرفت که SEO چیست و چرا باید با چند مثال ساده توجه ویژه ای به این مفهوم داشته باشیم.
تأثیر رفتار کاربر بر سئو چیست؟
الگوریتم های جدید گوگل ، به ویژه الگوریتم RankBrain ، سعی می کنند رفتار جستجوی کاربر را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج را با توجه به همان رتبه بندی بهینه کنند. هر بار که کاربر عبارتی را در Google جستجو می کند ، یک یا چند نتیجه را در پیشنهادات Google انتخاب می کند. Google توجه زیادی به انتخاب کاربر خواهد داشت. به عنوان مثال ، اگر سایتی در نتایج گوگل رتبه پایینی داشته باشد ، اما بسیاری از کاربران روی آن کلیک کنند ، Google موقعیت خود را بهبود می بخشد.

علاوه بر این ، زمانی که کاربران برای جستجوی مجدد Google در یک سایت می گذرانند مشاوره آنلاین سئو از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. از زمان ورود کاربر به سایت شما ، تا زمانی که دوباره یک عبارت مشاوره سعو یا عبارت دیگر را در Google جستجو نکنند ، Dwell Time نامیده می شود. اگر می خواهید تأثیر رفتار کاربر در سئو سایت را درک کنید ، پیشنهاد می کنیم مقاله RankBrain چیست را بخوانید.

آکادمی وب سیما با برگزاری دوره های آموزش چهره در آموزش سئو ، آموزش گوگل وب مستر و آموزش سئو به شما کمک می کند تا در مدت زمان کوتاهی دانش و تجربه ارزشمندی کسب کرده و موقعیت خود را در نتایج جستجو بهبود ببخشید.

سئو چیست؟

اهمیت سئو چیست؟
بیشتر کاربران اینترنت صفحات خود را در موتورهای جستجوی بزرگ مانند Google ، Bing و Yahoo پیدا می کنند. بنابراین ، SEO مناسب کلید شما برای دستیابی به بازدید بیشتر است. علاوه بر این ، موتورهای جستجو هزینه مشاوره سئو آنچه را که بدنبال آن هستند در اختیار کاربران قرار می دهند ، بنابراین آنها اعتماد بیشتری به سایت شما نسبت به تبلیغات آنلاین خواهند داشت و این نشان می دهد که هزینه SEO چیست و چرا باید در خاطر داشته باشید.

کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو بسیار مهم هستند ، تجربه نشان می دهد که جذب بازدید کنندگان زیادی از طریق گوگل می تواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید از روش های جستجوگرها برتر از هر نوع تبلیغات است و در طولانی مدت هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

چرا موتورهای جستجو به SEO نیاز دارند؟
گوگل یک موتور هوشمند است ، اما هنوز هم به کمک کاربران نیاز دارد مشاوره حرفه ای سئو، آنها همیشه در تلاشند نتایج بهتری را به کاربران اینترنت ارائه دهند ، اما محدودیت هایی در این راستا وجود دارد که نیاز به سئو را ایجاد می کند. سئو اشتباه می تواند شما را از نظر کاربران مخفی کند و تمام تلاش شما را هدر دهد ، بنابراین رقبای شما با محتوای بدتر از بازدید و محبوبیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

رباتهای خزنده Google فاکتورهای نسبتاً خاصی برای درک محتوای صفحه دارند که در صورت پیروی مشاوره سئو چیست؟، شانس شما برای کسب مکان را افزایش می دهد. به این عوامل onpage seo گفته می شود و برای موفقیت باید دقیقاً بدانیم که این عوامل در سئو سایت چیست. برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم به قسمت آموزش سئو سایت مراجعه کنید.

کلاه سیاه و کلاه سفید سئو
استفاده از تکنیک های سئو برای جلب رضایت مشتری و رعایت کلیه قوانین و اصول در این راستا ، سئو سفید (cap-cap SEO) نامیده می شود ، اما استفاده از ضعف موتورهای جستجو و تکنیک های کلاهبرداری آنها در کنار عدم علاقه به رضایت بازدیدکننده ، معروف به روش کلاه سیاه. با این حال ، ماهانه یک بار ، Google این تکنیک ها را با کلاه سیاه شناسایی می کند و سایت هایی را که از این روش استفاده کرده اند جریمه می کند. برای نگاه بهتر به این مشکل ، مطالعه مقاله ترفندهای جستجوگرها برای شما مفید است.

سئو کلاه سفید

مهمترین مراحل سئو چیست؟
سئو و بهینه سازی سایت روشی زمانبر و مداوم است. تکنیک ها مشاور حرفه ای سئو و روش های زیادی برای دستیابی به موقعیت بهتر در نتایج گوگل وجود دارد که هر کدام می توانند تأثیر مثبتی در این روند داشته باشند. برای موفقیت در سئو در هر سایت به 3 گروه اصلی نیاز داریم که عبارتند از:

سه زمینه اصلی موفقیت در سئو سایت چیست؟

1- سئو فنی
استاندارد سازی کدگذاری سایت ، رعایت اصول SEO در طراحی ، علامت گذاری استاندارد ، بهینه سازی سرعت سایت ، طراحی نسخه تطبیقی ​​و مواردی از این قبیل SEO فنی (SEO SEO) نامیده می شود. برای شروع فعالیت های بازاریابی محتوا ، ابتدا به یک بستر قدرتمند و یک وب سایت استاندارد نیاز داریم.

2- بازاریابی محتوا
فعالیتهایی از جمله شناسایی کلمات کلیدی ارزشمند ، تجزیه و تحلیل رقبا ، تدوین استراتژی محتوا ، ایجاد محتوای ارزشمند ، برچسب گذاری و دسته بندی ، پیوند داخلی و … می تواند بخشی از روند بازاریابی محتوا محسوب شود. موفقیت در سئو بدون محتوا تقریباً غیرممکن است.

3- ایجاد یک رابطه هدفمند
رعایت استانداردهای فنی SEO و ایجاد محتوای ارزشمند می تواند شما را به صفحه اول مشاور پروژه سئو نتایج Google برساند ، اما برای کسب رتبه برتر و رقابت با سایت های قدیمی تر ، به پیوند خارجی به سایت خود نیاز دارید. فعالیت های موجود در شبکه های اجتماعی ، انجمن های تخصصی ، بازاریابی نظرات ، بازخورد خرید ، خرید گزارش های تبلیغاتی مشاوره تلفنی سئو و … را SEO خارج از صفحه می نامند.

مشاوره سئو

بهترین راه برای یادگیری سئو چیست؟
روند آموزش سئو کمی پیچیده و زمان بر است. معمولاً وقتی به دنبال یک نکته مشاوره تخصصی سئو یا موضوع خاص هستید ، با یک مقاله آموزشی در زمینه SEO روبرو می شوید که اطلاعات دقیق اما محدودی را در همان زمینه برای شما فراهم می کند. با خواندن این مقاله ، ممکن است به جستجوگرها علاقه مند باشید و به دنبال مقالات و آموزش های بیشتر باشید.

مطالعه مقالات آموزشی ارزشمند و مفید است ، اما یک اشکال جدی دارد. بعد از مدتی ذهن شما متناقض و پراکنده خواهد شد. برای جلوگیری از این امر ، پیشنهاد می کنیم که پس از فراگیری مفاهیم سئو ، به دنبال منابع جامع سئو یا کتاب های درسی باشید. بهترین روش برای یادگیری SEO به شرح زیر است:

1- مطالعه یک کتاب اساسی

بسیاری از کتابهای آنلاین وجود دارند که اصول و مفاهیم کلی سئو را به شما می آموزند. این کتاب ها مشاور سئو کیست؟ به شما کمک می کند تا خیلی سریع با اصطلاحات رایج در این زمینه آشنا شوید و روش صحیح شروع سئو را بیاموزید.

2- خواندن مقالات یا تماشای فیلم های تخصصی

پس از مطالعه کتاب ، ابتدا با مفاهیم آشنا خواهید شد ، اما برای استفاده از آنها بهتر است زمان بیشتری را برای هر یک از آنها اختصاص دهید و به مقالات تخصصی یا فیلم های آموزشی مرتبط با این موضوع نگاه کنید.

3- شرکت در دوره های آموزشی سئو

وقتی دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو کسب کردید ، دیگر منطقی نیست که وقت خود را صرف آموزش شخصی و خواندن مقاله کنید. با شرکت در دوره های آموزشی تخصصی SEO و فراگیری بسیاری از تکنیک های عملی توضیح کار مشاور سئو می توانید دانش خود را در مدت زمان کوتاهی تکمیل کنید.

یک دوره جامع سئو هیولا

آکادمی وب سیما با طراحی یک دوره جامع سئو ، این امکان مشاور رایگان سئو را در اختیار شما عزیزان قرار داده است که در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملاً حرفه ای فرایند یادگیری را به پایان برسانند.

سوالات متداول در مورد SEO
در این بخش ، ما به س questionsالاتی که معمولاً در مورد سئو و نگرانی افراد هنگام یادگیری در این زمینه س askedال می شوند ، پاسخ داده ایم:

1- چقدر طول می کشد تا گوگل به رتبه 1 برسد؟
پاسخ این س forال برای هر کسب و کار و سایتی متفاوت خواهد بود. بسته به اعتبار و فعالیت های گذشته سایت شما ، کلماتی که هدف قرار داده اید و وضعیت رقبای شما در آن زمان مشخص می شود. در یک منطقه ممکن است در مدت 3 ماه به موفقیت چشمگیری دست پیدا کنید ، اما در منطقه دیگر بیش از یک سال طول خواهد کشید.

2- قیمت خدمات سئو چقدر است؟
SEO یک محصول نیست ، بلکه مجموعه ای از خدمات تخصصی است ، بنابراین مشاوره سئو تهران نمی توان قیمت خاصی را برای همه سایت ها در نظر گرفت. البته خدمات سئو را می توان در دسته های مختلفی از جمله بهینه سازی سایت ، بازاریابی محتوا ، لینک سازی و … قرار داد و برای هر کدام قیمت مشخصی را اعلام کرد.

اولین قدم آنالیز دقیق سایت و تصمیم گیری در مورد خدمات لازم است که بر اساس آن می توان برآورد قیمت دقیقی ارائه داد.

3- برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چه تضمینی دارید؟
یکی از مهمترین درخواستهای کارفرما ارائه تضمین دستیابی به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است ، در حالی که این کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین رتبه دقیق خود در طی یک دوره زمانی وجود ندارد ، زیرا مشاور محتوا هیچ اطلاعاتی درباره به روزرسانی های آینده Google و سطح فعالیت رقبا وجود ندارد. در واقع ، ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش می دهد.